Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä itse olet tehnyt väsyneenä?

Vierailija

Mulla kolme lasta (5, 3 ja 1-vuotiaat). Olen lähtenyt kauppaan pelkät kalsarit jalassa. Kyllä hävetti kun huomasin kaupan ovella tilanteen.

Kerran unohdin nuorimmaisen kerhon eteiseen turvakaukaloon. Olin jo lähdössä ajamaan autolla kun huomasin että yksi lapsista puuttuu.

Kommentit (9)

Vierailija

kyllä löytyy töppäyksiä joka lähtöön... muun muassa säilyttänyt kännykkää jääkaapissa, ajanut keskustaan ja soittanut sieltä miehelle että miksihän tulin keskustaan, kun en muistanut mille kauppa-asialle olin menossa... ajanut peräkontti auki kaupalta kotiin, joutunut tilaamaan monat kertaa uuden pankkikortin kun tunnusluku on unohtunut, nukahtanut saunaan moneksi tunniksi jne. jne...

Vierailija

Siis, laitoin sen roskapussin vaunujen alle sinne ritilään ja ihmettelin tympeää hajua, mikä kaupassa seurasi, kunnes äkkäsin sen pussin! Voi nolotus..

Vierailija

Puhe takkuilee, tai änkytän. Käytän vääriä sanoja, en kä huomaa itse.

Kädet tärisevät ja tavarat putoilevat.

Pyörälenkille lähdin joskus roskat pyöränsarvessa mukana. Piti laittaa ne ohimennessä roskapönttöön.

Vierailija

-Työnnellyt edes taas tyhjää ostoskärryä

-Antanut 8kk ikäiselle maitolasin ja 2-vuotiaalle nokkamukin

-Ajanut 20min autolla muistamatta myöhemmin mitään matkan varrelta

-Unohtanut 15 kertaa mennä neuvolaan vaikka olen ajatellut sitä tuntia ennen sovittua aikaa

Kaikkea tollasta normaalia..

Vierailija

Itse en muista muuta kuin, että lähdin kaupasta ja jätin ostokset tiskille - huomasin asian kotona ja eikun vauvan kanssa takaisin kauppaan. Hävetti!

Uusimmat

Suosituimmat