Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä tappaa seksihalusi?

Vierailija

Näitä juttuja lukiessani voi todeta lukemattomia syitä sen kummemmin järjestykseen laittamatta:

Hygienian puute,lihavuus/laihuus,toisen haluttomuus,ajan puute,yllätetyksi tulemisen vaara,raskauden pelko,flanellikalsarit,pieru,lasten mekastus taustalla,pottukattila tulella,VÄKIVALTA,haave jostain paremmasta.

Kaikki yhtä varteenotettavia.Monen syyn kohdalla auttaa yksinkertaisesti silkka puhuminen,siis: suu auki! Hakekaa apua jos sitä tarvitsette ja ennenkaikkea: jos haluatte!

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Älkää ihmiset ressatko liikaa pikku asioista. Ihana talvi on tulossa. Ulkona on jo kylmä kuin jää kaapissa. Syys sateet on alkanut ja kumi saappaita tarvitaan. Onneksi kohta tulee kunnon lumi sateet. Sitä ennen muistakaa kuitenkin vaihtaa autoihin nasta renkaat tai ainakin kitka renkaat.

Lainaus:

Minä taas pidän melkoisen yksinkertaisena ihmistä, joka ei hahmota tekstin sisältöä, vaan takertuu epätoivoisesti samantekeviin pilkkuvirheisiin... ehkä peruskoulussa pärjää vielä opettelemalla pilkkusäännöt ulkoa, mutta siitä ylemmällä koulutusasteella tarvitaankin jo kokonaisuuksien ymmärtämisen taitoa.

Vierailija

kuten esim. nro 8:lla , joka ei ymmärrä yhdyssanoja ja pistää pilkkuja lauseeseen miten sattuu. Hyvänä esimerkkinä pilkku "ja" -sanan edessä... huokuu sivistyksen puutteesta.

Vierailija

Minä taas pidän melkoisen yksinkertaisena ihmistä, joka ei hahmota tekstin sisältöä, vaan takertuu epätoivoisesti samantekeviin pilkkuvirheisiin... ehkä peruskoulussa pärjää vielä opettelemalla pilkkusäännöt ulkoa, mutta siitä ylemmällä koulutusasteella tarvitaankin jo kokonaisuuksien ymmärtämisen taitoa.

Lainaus:

matala koulutustaso ja huono yleissivistys kuten esim. nro 8:lla , joka ei ymmärrä yhdyssanoja ja pistää pilkkuja lauseeseen miten sattuu. Hyvänä esimerkkinä pilkku "ja" -sanan edessä... huokuu sivistyksen puutteesta.

Vierailija

- märkien pyykkien ripustelu miehen odotellessa sängyssä

- edellisen seksin jäljiltä sillinhajuinen kalu

Ja näistä selviää puhumalla.

Lihavan, piereskelevän, pesemättömän tai esileikkejä leikkimättömän miehen kanssa en samaan punkkaan menisi.

Vierailija

häviää halut aina kesken aktin.

No tietysti siksi kun mainitsen noista asioista aina rakastellessa.

-5

Lainaus:

Arvostuksen puute, halveksuva puhe (kuten edelllisen vastaajan)

Vierailija

Likaisuus (talossa, toisessa ihmisessä, itsessä)

Itkevä lapsi

Väsymys, kurja päivä

Ilkeily

Arvostuksen puute, halveksuva puhe (kuten edelllisen vastaajan)

Omahyväisyys

Vierailija

Lainaus:

kuten esim. nro 8:lla , joka ei ymmärrä yhdyssanoja ja pistää pilkkuja lauseeseen miten sattuu. Hyvänä esimerkkinä pilkku "ja" -sanan edessä... huokuu sivistyksen puutteesta.

Tiedätkös itse, milloin??? Jos et, niin katsopa peiliin ennenkuin syytät muita sivistyksen puutteesta.

Vierailija

Lihava akka, joka on katsonut asioikseen nalkuttaa jokaisesta pikku yksityiskohdasta, kuten miten päin maitopurkki on jää kaapissa.

Itse olen hyvässä ja urheilullisessa kunnossa, eikä lihavat naiset kiihota yhtään.

Valittettavasti, tein lapsia naisen kanssa josta oli tuleva tällainen, ja nyt olen tuomittu...

Vierailija

- se että ei huomioida ollenkaan...toivoisin niin että esim.kesken ruoanlaiton ukko tulisi ja ottaisi hellästi kasvoistani kiinni,katsoisi silmiini ja suutelisi huulille ja kiusoittelisi kaulaa...taitaa olla haaveita vain alkuajoilta.

- se että aina minä "saan" hieroa mutta itse saan hierontaa tyyliin 3 krt vuodessa.

- Mielikuvituksen puute hellyyden osoituksiin

- Kun toinen tulee töistä kiukkuisena ja väsyneenä,huutaa lapsille ja napisee jokaisesta asiasta.

- Kaljan haju!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat