auttaako teillä lapset siivoamisessa?

Vierailija

Kommentit (10)

Vierailija

viimeistään sitten, kun poikamme ovat päälle 10, ja siivoaminen ei voisi vähempää kiinnostaa.

Jos jostain asiasta on tullut tapa jo pienenä, ei se vanhempanakaan järkytyksenä tule, kun jokainen joutuu tekemään osansa.

Toki jotkut suursiivoukset saatan hoitaa ihan yksin, ja silloin ajan miehenkin evakkoon. Mutta se tapahtuu muutaman kerran vuodessa.

Vierailija

Omat lapseni ovat vielä pieniä, mutta kunhan vähän kasvavat aion heidät laittaa heidät kotitöitä tekemään, omien kykyjensä mukaan tietysti.

Itse en lapsena joutunut kotitöitä juuri tekemään, vasta sitten teininä olisi pitänyt osallistua. Kyllä oli nihkeätä kun oli siihen asti saanut olla kuin ellun kana, töitä tehtiin aina hirveän tappelun jälkeen. Omien lasten kanssa en tee samaa virhettä.

Vierailija

ja pöydästä on vietävä esim tyhjä viilipurkki roskiin. Tota pölyjen pyyhintää olen antanut tehdä. Lattiat pesisivät varmasti mieluisesti mutta kun se on niin sotkuista, etten jaksa sitä lotrausta katsoa ja lattiakin menee liika vedestä pilalle. lapset siis 4 ja 5.

Vierailija

Tässä on perustavaa laatua oleva asennevamma tai mikä sitten onkaan.

Jos lapsilla on omat huoneet ja ovat kouluikäisiä hoitavat huoneensa siivouksen ilman mitään apulaisen leimaa.

Kodinhoito kuuluu kaikille perheenjäsenille.

Lopettakaa tuo " auta äitiä" hössötys itseäänhän he " auttavat" ja eivät mukise vaan hoitavat tonttinsa/vastuualueensa siinä missä aikuisetkin.

Mua ärsyttää aivan kuin koti ja siihen liittyvät tehtävät olisi äidille kuuluvia ja muut vaan auttavat laiskaa äitiä. ARGH

Vierailija

Lapsella on oma pölyrättinsä ja sitä kostuttaa ja pyyhkii milloin mistä. =) Viimeksi eilen pyyhki oven pieluksia. Hauskaa menoa, enkä todellakaan kiellä lasta siivoamasta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat