Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on tosi tyhma mies! Kaikenlainen kskustelu ja kommunikointi mahdotonta, hanen kaytoksensa havettaa lahes kaikkialla, tuntuu etta olen...

Vierailija

Jostain kumman syystä en tajunnut koko totuutta kun tapasimme. Ihmettelin jo silloin ettei mies vastaa kun kysytään, ei koskaan aloita keskustelua mistään aiheesta eikä kykene minkäälaiseen väittelyyn tai verbaaliseen taistoon. Aika pian minulle valkeni, että ukkoni on tyhmä kuin saapas. Siinä vaiheessa olin jo raskaana ja uusperheellisenä en anna helposti periksi. Auttakaa siskot, tukehdun, olen tosi yksin vaikka olemme vieläkin yhdessä.

Kommentit (7)

Vierailija

vänkäämisen tuloksena saanut mieheni alkamaan kehittää itseään henkisesti. Mieheni ei itse asiassa ole tyhmä, vaan helvetin sivistymätön ja tietämätön. On nyt kuitenkin muutaman kuukauden aikana lukenut joka päivä sanomalehden, seurannut asiaohjelmia telkkarista ja muutenkin skarpannut. Luojan kiitos on kuitenkin sen tyyppinen, että lähtee mielellään vaikkapa kulttuuririentoihin, jos minä vain järkkään asian.

Nykyään sitten pystyykin huomattavasti paremmin keskusteluihin, eikä mun enää tarvitse hävetä itseäni kuoliaaksi esim. minun perheeni seurassa.

Voisiko tämän tyyppinen ratkaisu auttaa teidän tilanteeseenne.

Vierailija

Silloin vuosia sitten olimme laivalla, tuli jotain Kake Randelinia (jee!) ja kysyin eksältä että mikä tulee kirjaimista R-A-K-A-S. Eksä mietti pitkään ja sanoi " raksa" , silloin tiesin että peli on menetetty =)

Vierailija

Mutta kolmoselle onnittelut, olet saanut puolisossasi jotain muutosta aikaan. Ihmettelen kyllä kovasti, että noin hyvin onnistunut.

Itse olen mm. nyt 2 vuotta enemmän ja vähemmän pyytänyt ja huutanutkin toista siivoamaan ja tekemään ylipäätään osansa kodinhoidosta, mutta kun ei, niin ei. Miten ihmeessä ihmiset jotka eivät ota pyynnöistä ja ehdotuksista mitenkään vaariinsa, kuvittelevat kenenkään jaksavan heitä? :O

Vierailija

Itse asiassa olen itsekin vasta " myöhäissivistynyt" eli täysin puupää olen itsekin ollut aikoinani. Jotkut heräävät vasta myöhemmin, mutta jos ei ihminen itse löydä mitään tarvetta kehittää itseään, niin tilanne lienee aika toivoton. Todennäköisesti " aidosti tyhmälle" ihmiselle ei itsensä kehittämisen tarvetta tule.

Uusimmat

Suosituimmat