Eilen sattui miehen entinen tapailun kohde

Vierailija

tulla samaan paikkaan, missä me oltiin. Nainen ei muka muistanut miestäni... mieheni muisti ihan hyvin hänet ja ihmetteli, miten muka se ei muistanut häntä... Pohtikaa joku tätä juttua...Miten tää voi olla mahollista?

Nainen on vielä kahden välirikkoomme aikana ottanut yhteyttä mieheeni...

selittäkää mulle joku...

Kommentit (11)

Vierailija

Ehkä hänellä ollut aika useita suhteita eikä tosiaan muista miestäsi?

Ehkä samoihin aikoihin, kun tapaillut miestäsi tai välittömästi sen jälkeen tapahtunut jotain mullistavaa hänen elämässään, joka jättänyt miehesi niin varjoonsa, ettei muista enää miestäsi?

Ehkä nainen joutunut johonkin onnettomuuteen tms. joka on vaikuttanut hänen muistiinsa?

Ehkä naisella vain on huono henkilömuisti?

Ehkä sinä ja miehesi kuvittelette miehesi olevan jotenkin mieleenpainuvampi henkilö kuin hän oikeastaan onkaan? Siihen viittaisi sekin, että toivot ventovieraiden ihmisten pohtivan tälläistä asiaa.

Vierailija

jutteli ja kaikkea... juteltiinkin aiheesta, mutta väittää kivenkovaan, että ei muista... Olin silloin vuosia sitten iyse paikalla, kun hän tuli miehelleni kyläänkin... Outoa minusta... Minua ei siis haitannut se, että nainen oli siellä... Mieheni mielestä outoa, ettei muka muista...

ap

Vierailija

ihan ystävällinen ja kaikkea...

Toisaalta mieheni ilmoitti silloin joskus kahesti hänelle, että palaamme yhteen... Ja mikä sitä naista olisi hävettänyt?

Mies kun tajusi, ketä se oli, niin meni itse vähän paniikkiin... Mies ja se nainen ei puhunut mitään koko iltana... Mies sanoi kyllä, että nainen esitti ettei muista, mutta taytyy sanoa, että näytteli tosi hyvin kyllä...

En vaa tajuu...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat