Apua! onko kellään ollut koskaan tunnetta että kurkussa on roska? eikä se lähde pois??

Vierailija

mulla on ollut jo monta viikkoa sellainen tunne, lääkäri katsoi kurkkuun eikä näe siellä mitään. Mulla ei ole vaikea niellä mutta silloin kun nielaisee " tyhjää" niin toisella puolen kurkkua tuntuu niinkuin siellä olis joku roska. Tosi inhottava tunne ja pelkään jo vaikka mitä :(

Kommentit (13)

Vierailija

Kävin lääkärissä ja loppujen lopuksi myös röntgenissä.

Olin sata varma että kuvissa näkyisi jotain, mutta eipä siellä mitään ollut. En muista miten tunne meni ohi, mutta luulen että ainakin minun kohdallani kyse oli psyykkisestä tuntemuksesta - ja mitä enemmän siihen kiinnitti huomiota, sitä varmemmin " se" tuntui.

Mitään erityistä kriisiä eikä vaikeuksia minulla ei silloin ollut, mutta fyysinen vaiva ei siis ollut. Toivottavasti ei sinullakaan!

Vierailija

En tiedä, kummasta on kyse. Olen tänä kesänä altistunut kummallekin oikein urakalla ja jatkuvasti on vasemmalla puolella kurkkua roskan tunne. Joudun kökikään ja kakomaan koko ajan, kun roskan tunne niin ärsyttää, ja limaakin nousee, mutta " roska" on ja pysyy. En ole käynyt lääkärissä.

Vierailija

Tuntuuko roska lähellä kielen tyveä? Joskus nielusta nousee ylös esim hampaidenpesun yhteydessä pieni kokkare, jos tiedätte?

Minulla taisi olla sellainen " jumissa" kurkussa puoli viikkoa, kunnes se irtosi yskimisen tai aivastamisen yhteydessä.

Vierailija

Yritän usein vaistomaisesesti kielen takaosalla lipoa sitä pois, mutta eipä se lähde ennen kuin ole poistunut homeisista tiloista.

t. homeallergikko, joka ei koe asiaa kuitenkan elämää suuremmaksi ongelmaksi

Vierailija

Kaivoin ja kaivoin, eikä millään tullut ulos. Lopulta löysin kurkusta valkoisia pisteitä, proppuja. Ne kaiveltua ulos lakkasi rokan olemassaolo. Kävin pilkkuja jopa lääkärissä näyttämässä ja hän käski ottaa ne pois. Nykyään poistelen moiset vaivat aika ajoin pois.

Vierailija

Apua söin salaattia ja oikealle puolelle kurkkuani jäi jotain ja sitten se rupesi sattumaan ihan hirveästi. Minä en pystynyt nielaisemaan ja jos nielaisinniin kipu sattui todella todella paljon ja minua sattui sydämeen ja kitalakeen asti.... 😢🤒🤒🤒🤒😷😷😷😷😷😷😷😷🤕😱😱😱😨😵😱
Mikä tämä voi olla😷.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat