Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lasten pukeutumisesta häissä?

Vierailija

Näyttää hellepäivä tulevan ja nyt kyselisin 11-vuotiaan pojan pukeutumisesta. Meillä on ostettuna siistit housut, mutta tämä jääräpää ei suostu pukemaan niitä kun muutenkin tykkää aina käyttää vaan rentoja vaatteita. Voiko tuonikäinen pukea siistit, uudet caprit, tai siis sellaiset vajaamittaiset housut tyylikkäiden sandaalien kanssa (ei mitkään urheilusandaalit) vai pakotanko pojan pukemaan ne pitkät housut ja kaikki saavat sitten kuunnella narinaa koko pitkän päivän?

Täytyykö tytöilläkin (10-15v) olla sukkuhousut juhlissa vai voiko olla ilman?

Kommentit (5)

Vierailija

häät ovat yksi arvokkaimmista perhejuhlistamme, joten sen mukaan pukeudutaan. Yritä jotenkin houkutella tyylikäs pukeutuminen näyttämään tosi coolilta, nimittäin juhlissa voi olla ylläri että kaikki miehet ovat puku päällä (tai ainakin pitäisi...). Vaan sylilapset voidaan pukea häihin epämuodollisesti.

Vierailija

Mä olen kyllä sen verran pihi tyyppi,että jos housut on jo juhlia varten ostettu,niin pakottaisin pojan pukeutumaan niihin.

Enkä muutenkaan hyväksy moista mielenmuutosta,että ensin osetaan ja sitten ei suostutakkaan vaatetta käyttämään.

Vierailija

Eihän juhla ole juhla ilman juhlavaatteita! Ihan tavallinen kyläily jos sinne ei edes pukeudu!

Vierailija:

Lainaus:

Mä olen kyllä sen verran pihi tyyppi,että jos housut on jo juhlia varten ostettu,niin pakottaisin pojan pukeutumaan niihin.

Enkä muutenkaan hyväksy moista mielenmuutosta,että ensin osetaan ja sitten ei suostutakkaan vaatetta käyttämään.

Uusimmat

Suosituimmat