Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanaa, ylihuomenna päättyy kotiäitiyshelvettini!

Vierailija

5,5 vuotta lusittu kun sorruin antamaan itseni aivopesun kotihoidonkannattajaksi. Huomaan nyt että se oli suuri virhe, sillä nämä vuodet ovat tuhonneet minuuteni.

Ylihuomisesta alkaen saan onneksi vihdoin taas ainakin 8 h vuorokaudessa iselleni, ehkä saan kodinulkopuolisen identiteettini pikkuhiljaa uudelleen rakennettua.

Sivut

Kommentit (50)

Vierailija

Oletko todella noin yksinkertainen? Uskotko että maapallo on litteä, kun vaan jokin auktoriteetti niin sanoo?

Ja kuten sanottu, kotiäitinä voi olla monella tapaa. Se että valitsee itselleen väärän tavan, on ihan oma moka!

Vierailija

Nythän olet menossa töihin! Kun se työ- ja päiväkotirumba alkaa, saatatkin ehkä arvostaa kotona viettämääsi aikaa. Näin ainakin minulle kävi. Kotona oli leppoisaa lapseni kanssa ja yht´äkkiä aikataulujen perässä juokseminen oli aika syvältä!

Vierailija

Työssäkäynnin alettua nimenomaan sitä omaa aikaa ei juuri ole enää yhtään. Veikkaan että pari kuukautta töissä oltuasi odotat joululomaa tai muuta lomaa kuin kuuta nousevaa.

Vierailija

Kyllähän niissä kotiäitivuosissa on täytynyt jotain hyvääkin olla! Sitten vaan märehditään sitä, että on muka tehnyt väärän valinnan ja elämä on mennyt hukkaan ja blaablaa. Ei ihme, että sitten masennutaan!

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

5,5 vuotta lusittu kun sorruin antamaan itseni aivopesun kotihoidonkannattajaksi. Huomaan nyt että se oli suuri virhe, sillä nämä vuodet ovat tuhonneet minuuteni.

Ylihuomisesta alkaen saan onneksi vihdoin taas ainakin 8 h vuorokaudessa iselleni, ehkä saan kodinulkopuolisen identiteettini pikkuhiljaa uudelleen rakennettua.

Vierailija

Mistä asioista sinä sitten olet kiinnostunut? Rakastan myös luksusta ja kulutusjuhlaa, mutta minulla on myös suuri määrä muitakin kiinnostuksen kohteita, jotka saavat elämän tuntumaan varsin tyydyttävältä. Rakastan teatteria, konsertteja, elokuvia, juhlien järjestämistä ja liikuntaa.

En usko, että minulla jäisi näin paljon aikaa ja energiaa näille todellisille luksushetkille, jos olisin 8 tuntia päivässä töissä.

Vielä kysymys ap:lle

Kuvitteletko tosiaan, että työssäkäyntisi ansiosta esim. parisuhteesi alkaisi kukoistaa ja että miehelläsi ja sinulla olisi enemmän laatuaikaa toisillenne? (ja PAH, sanon minä!).

Itse olen ollut nyt 3,5 vuotta kahden lapsen kanssa kotona ja täytyy sanoa, etten kaipaa aiemman työni kiirettä ja stressiä lainkaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat