TAMMENTERHOT hohoi!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Pistin esikon synttärikakkupohjan uuniin ja tulin tänne pyörimään..

En ole pariin päivään nähnyt meidän pinoa täällä (erittäin outoa!) ja päätinkin kysellä eikö enää tosiaan täällä kukaan aio kuulumisia vaihtaa? Onko kaikki suljetuilla sivuilla?

Meillä poika oppi ryämimään tiistaina:) Nyt sitten esikon tavarat kiinnostaa aika älyttömän paljon ja esikkoparka yrittää niitä suojata kiinnostuneelta pikkumieheltä;);) Onneksi vielä " hyvässä hengessä" mennnään eikä otteet ole kauheasti isolla siskolla koventuneet..

tikru ja poitsu 6kk

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Täälläpäs on tapahtunut! Itse olen ollut juhannuksesta lähtien poissa netin käytöstä, kun yhteyttä ei mökiltä ollut. Muutenkin esikoisen ollessa kotona ei aikaa oikein päivisin ollut palstailuun. Nyt olisin tullut kuulumisia lukemaan ja muutama kysymyskin oli jo valmiiksi mielessä, mutta tuttu foorumi olikin poissa. Täytyy sanoa, että kyllä harmittaa!

Vierailija

Ilmankos ei pinoja olekaan näkynyt;)

Mistäs mie nyt sen äitiliinin osoitteen saan?

Blogista varmaankin, mutten millään jaksa alkaa selaaman kaikkia kuukausia läpi..

tikru

Vierailija

Yahoon porukka perustettiin Tammiksille, jotka haluavat vaihtaa ajatuksia ilman " taustailijoita" . Porukassa on nyt väkeä, jotka lähes kaikki ovat olleet mukava " rupattelemassa" täällä vauvalla raskauden alusta asti. Uusia tuskin otamme mukaan, mutta selailehan viime viikonlopun jättipinoa. Siellä joku taustailija oli perustamassa omaa ryhmää.

Vierailija

meitä taustailijoita/harvoin kirjoittaneita on täällä varmaan kohtuullisen monta tammimammaa. Siksi joku suljettu palstailu, jonne ei oteta uusia on todella todella harmi. Eikä mitään uutta tammiterho-pinoa ole oikein " järkevää" perustaa. Jotenkin tosi keljua, että joku aivan ulkopuolinen sai jutuillaan tämmöisen aikaan. Kun kuitenkin jokainen tiesi tämän vauva-lehden keskustelupalstan avoimuuden alun alkaenkin. Siihenhän tämä koko juju mun mielestä perustuu, että voi lukea niitä näitä. Jos/kun ystävystyy, niin silloin tietty voi vaihtaa vaikka spostiosotteita ja silleen. Empä tiedä mitä pinoa alkais seuraamaan. Tämä keskustelupalsta oli ainakin mulle varsinainen vertaistuki kun samanikäisten vauvojen touhuista luki. Moni asia oli meidän perheessäkin tapahtunut tai samaa oli tapahtumassa ja helpotti tietää, että näin se menee muillakin.

Mutta eipä muuta kuin oikein hyvää jatkoa kaikille tammimammoille ja terhoille ja teille muille " ulkopuolisille" lukijoille. Mahtavaa, että joillakin on aikaa seurata useita eri pinoja...

tarutu + poika 17.1.

Vierailija

Olen taustaillut teidän kuulumisia alusta asti ja olisi mukavaa " kuulla"

teistä jatkossakin! Itselläni on 6 kk:n ikäinen poikanen joka kasvaa ja kehittyy hyvää vauhtia... Mistä osoitteesta voisi päästä mukaan tuonne Yahoon puolelle? Ardisian kautta mutta mikähän hänen osoitteensa on?

*ei hoksaa mitä pitää tehdä*

@mour

Vierailija

Juu kaikki (ainakin jo lähestulkoon ) ollaan kirjottelemassa tuolla yahoossa:) siellä on paljon juteltu ja sinne on tosi kiva kirjotella. Tuu säkin sinne :)

Eli äitiliinille vaan mailia, niin pääset sinne sisää...

myrtti-

Vierailija

Mä sain vain muutaman ilmoittautumisen sähköpostilla, mutta perustin palstan nyt kuitenkin meille jotka emme tammenterhoihin pääse (sinne pääsyvaatimuksena on että on salasana blogiin). Lista on salainen eikä sinne pääse ilman että on hyväksytty jäseneksi. Pääsyehtona on että on tammikuussa 2007 syntynyt vauva. Siis tehkääpä itsellenne tunnukset Yahooseen, sivujen osoite on http://groups.yahoo.com/group/Tammikuiset2007

Klikatkaa siellä vain join this group ja kun siellä pitää " hakemukseen" kirjoittaa jotain niin kirjoittakaa siihen vaikka vauvanne syntymäaika. Pohditaan palstan sääntöjä ja käytäntöjä sitten lähemmin sivuilla.

Vierailija

muut taustailleet. Teidän(kin) kannalta on kyllä kurjaa kun tammenterhot " katosivat" täältä. Itse esikon aikaan kuuluin taustailijoihin ja silloin oli tosi mukavaa käydä lueskelemassa muiden samanikäisten vauvojen kuulumisia ja saada siten vertaistukea vaikken itse sen ihmeemmin kirjoitellutkaan. Nyt sellainen vertaistuki näyttää katoavan tammikuussa-07 synnyttäneiltä äideiltä:(

Itse olisin täällä ihan hyvin voinutkin jatkaa, mutta jos koko muu poppoo " jutustelee" muualla niin eihän siinä sitten ole järkeä;)

tikru

p.s. En muuuten ole päässyt vielä sinne suljetuille sivuille, jään odottelemaan kunnes Ardisia palaa koneelle ja antaa lisäohjeita;)

Vierailija

Täällä äiti ja tyttö synt. 20.1

Usein luettiin palstaa ja väliin kirjoiteltiinkin.

Oli niin mukava tosiaan lukea kuulumisia ja seurata myös muiden kehitystä.

Tuollaiset inside-piirit aina harmittaa varsinkin, jos niistä erikseen vielä mainitaan. Parempi olisi ehkä sitten vain olla hissukseen niistä. Jotenkin tuli paha mieli - lapsellinen olo, ettei ole porukassa.

No mutta,

Oikein aurinkoista syksyä kaikille Tammivauvoille ja vanhemmille ja eiköhän, jostain löydy se uusi foorumi tai ketju, josta seurailla saman ikäisten kuulumisia.

Ikävä tulee hieman tätä palstaa :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat