Mika neuvoksi kun toinen haluaa lyhentaa asuntolainan heti pois nuukaa elamaa viettaen ja toinen kayttaa rahaa muuhunkin ja maksaa melkein ...

Vierailija

Kommentit (10)

Vierailija

Meillä pihtaaja on pätkätyömaisteri, joka ei tiedä tulevasta eikä sen ansioista ja tuhlari vakityössä oleva 3500 euroa kuussa tienaava mies. Minulle on turvallisuutta minimoida tulevaisuuden riskit, kun ei ole tietoa työstä tai työttömyydestä. Rahat ovat kuitenkin siinä mielessä yhteisiä, että minusta on kummankin etu maksaa lainaa ainakin alkuun reilummin pois. Ei oikein ole lomafiilistä matkalla, joka miehen maksamana tuntuu sikakalliilta tai ruokahalua ravintolassa, jonka loppulasku on viikon kauppaostoksien suuruinen.

Vierailija

Meillä minä joustan hampaita kiristellen, tuhlaria on niin mahdoton saada kuriin. Kun on mennyt ostamaan jotain, niin hankala niitä perua. Mutta jälkikäteen olen ajatellut, että usein hyvä juttu. Yhtäkkiä lähdetään jonnekin etelänmatkalle, minä marisen rahoista ja mies haluaa elää. Sitten oikeasti olen minäkin nauttinut matkasta, kun jälkeenpäin mietin. Ja olen ollut tyytyväinen, että mies huolehtii näin huomaamattaan, että elämästäni tulee nautinnollisempaa. Siinä on yksi syy, miksi kai rakkautemme roihuaa. :) Minun marinoille mies jaksaa onneksi hymyillä, kun tietää, että on ohimenevää.

Vierailija

minä tuhlaan ja törsään. Mies nuukailee kaikesta ja on säästäväinen. Molemmat maksavat omat laskunsa. Mies laittaa loput säästöön ja itse tuhlaan kaiken mitä palkastani jää jäljelle laskujen jälkeen.

Vierailija

velattomia tätä vauhtia. No, vitsailen, että täytyy tässä sitten toivoa lotossa päävoittoa ja sillä tehdä ylimääräisiä lyhennyksiä.

Vierailija

meillä ei ongelmia vaan keskustellen on päädytty samaan laina-aikaan ja osuuteen, jota haluamme molemmat maksaa. Eli 15 vuoden laina-aina isolla lyhennyksellä. Jos on 2 kovapalkkaista ja pieni lapsi, ei haittaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat