Paljonko maksaisit tällaisesta käytetystä sohvasta?

Vierailija

Pesin juuri sohvan pesulasta vuokratulla tekstiilinpesulaitteella. Muutama haalea tahra siihen kuitenkin jäi.

Kangas erittäin kestävää (ja pestävää, mutta ei irrotettavissa) Tessuto-kangasta. Kankaalle annetaan 5 v, rungolle 10 vuoden takuu (sohva ostettu syksyllä 2004, kuitti tallessa)

Sohvan ostohinta oli 1100 euroa.

Sohva on meidän perheen suosikki, mutta ei valitettavasti sovi uuteen asuntoomme :(

Täältä löytyy kuva sohvasta (Super Monza), värikin on juuri sama. Välilyönnit pois.

http :// www. suomisoffa. fi / index. html

Kommentit (12)

Vierailija

jos saavat edes jonkun hakemaan ne sohvat veloituksetta pois.

Ihan vasta huusin itse 6kk käytössä olleet, täysin uudenveroiset, tahrattomat sohvat (2kpl) - ja maksoin niistä yhteensä 315¿. Tottakai se on mitätön hinta käytännössä uusista sohvista, mutta aniharva haluaa ilmeisesti ostaa käytettyjä (ellei kyseessä opiskelija, joka haluaa pieneen soluun vuodesohvan halvalla), joten tavallaan siis vaihtoehdot joko myydä millä hinnalla hyvänsä, tai olla myymättä - esim viedä sitten kaatopaikalle tai kierrätyskeskukseen (ne taitavat olla täynnä sohvia).

Voithan laittaa lähtöhinnaksi sohvalle vaikka 40¿ (korotuksella 20¿) ja sitten toivoa, että joku huutaa. Jos ostaisin naapurilta mainitsemasi kaltaisen sohvan, en maksaisi enempää kuin 50-75¿.

Vierailija

Huutonetissä näkee suurempiakin tarjouksia - tälläkin hetkellä.

Mielestäni sinun tapasi suhtautua oli aika yksioikoinen. Kyllä omaan päätökseeni vaikuttaa mm. se, onko sohva joku Sotkan vanerihökötys vai laadukkaasti tehty. Tuo runkotakuu siis merkitsee ainakin minulle.

Itse maksaisin laadukkaasta käytetystä sohvasta 200-400 euroa.

Vierailija

Jo pesulaitteen vuokra on 51 euroa...

Kyllä kuvittelin, että sohvasta voisi saada jopa 200 euroa. Sen verran vähintään maksaisin itse. Tietysti tiedän kokemuksesta, miten ihana sohva on ;-)

t. ap

Vierailija

olen huomannut, että tietyistä, yksittäisistä (virheettömistä, suht uusista laatu)sohvista voidaan kilpailla, mutta useimmat jäävät vaille huomiota.

Vierailija

no miten sitten voit todeta, että mainitsemasi alhainen hintataso/jopa ilmaiseksi pitäisi antaa, pätee KAIKKIIN sohviin.

Jos kerran huutiksessa hyvistä sohvista saa isompia tarjouksia, niin millä perusteella ap:n sohvasta ei voisi saada, koska on kuitenkin selkeästi laadukkaammasta päästä?

Ihmettelen vaan.

Vierailija

on täysin mahdollista, että ostamme uuteen asuntoon käytetyn sohvan.

Jos puhutaan uudenveroisesta, voisin maksaa jopa 500-800 euroa, jos todella on hyväkuntoinen ja uuden hinta ollut 1000-2500 euroa.

Itse katson asiaa niin, että hyvästä voi myös maksaa.

Mikäli elämisen jälkiä löytyy, hinta tietysti putoaa, mutta silloinkin voisin maksaa 200-600 euroa, mikäli sohva olisi riittävän hyvässä kunnossa omien kriteerieni pohjalta.

Mutta kiitos, tämä keskustelu valaisee kyllä asiaa :-)

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat