Työkaveri ei tee töitään - kantelenko jo pomolle?

Vierailija

Olen pienessä kaupassa töissä, jossa ollaan paljon yksin tai pareittain. Koko ajan on kova kiire, kun pitää saada kuormat purettua jne.

Yksi työkaverini ei kuitenkaan tee muuta kuin istu kassalla. Kun menen töihin, KAIKKI muu on tekemättä. Kun kysyn, että oletko vaikka laittanut hedelmätiskin, kaveri vaan vastaa, että " En oo."

Kaikilla muilla on siis kahta kauheampi kiire tän yhden lusmuilijan takia. Kerran huomautin hänelle eräästä itsestäänselvyydestä - työkaveri alkoi vaan huutaa, kuinka on kiire kiire kiire ja hän on ollut 30 vuotta talossa ja tietää kyllä miten toimitaan. Mä olen itse siis tässä myymälässä uusi, mutta olen kuitenkin useita vuosia samassa ketjussa ollut töissä ja tiedän tavat.

Pitäiskö ensin yrittää nätisti työkaverin kanssa kahdestaan jutella vai menenkö suoraan pomon juttusille?

Kommentit (3)

Vierailija

mahdollista että juuri te kaksi ette ehdi sitä mitä muut. sanot sitten vaikka että jäi hedelmätiski laittamatta kun purin koko aamun kuormaa. Puhu vaan omista tekemisistäsi, työkaverin osuudesta sano että sitä pitää kysyä häneltä.

Vierailija

tietää todennäköisesti sinua paremmin mikä on fiksu työtahti ko. työpaikalla. Hullu itsensä työllä tappaa, viisas pääsee vähemmällä...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat