Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haukkukaa NÄKIJÄÄ täällä!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Ja jättäkää siis tuo minun ketjuni rauhaan turhista pitkittymisistä!! Ja tulkaa sinne vain jos on oikeasti asiaa ja kysyttävää.

Kiitos!

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

__Näkijä__:

Lainaus:

Ja jättäkää siis tuo minun ketjuni rauhaan turhista pitkittymisistä!! Ja tulkaa sinne vain jos on oikeasti asiaa ja kysyttävää.

Mikäs monopoli sulla on niihin ketjuihin? Perusta oma nettikeskustelupalsta, jos haluat itse päättää, mihin kukakin saa kirjoittaa.

Vierailija

Oletko tehnyt tätä kauankin?

Siis ihan uteliaana kysyn ja apuasi kaivaten!!

Itselleni tämä kaikki on todellakin vielä uutta ja pääni siksi vähän sekaisin ja helposti loukkaannun syytöksistä.

Voitko kertoa minulle, kuinka lahjaani kehitän? Ja kuinka sen uskaltaisin tehdä kasvotusten?!!

Vierailija

En näe kysyjälle siksi, ettei hänen ole tarkoitus kuulla mitä näen?!!

En kerro pahoja uutisia!! Ja siksi toisille sanonkin etten näe! Mutta joukossa on myös niitä joille EN oikeasti näe, koska en saa yhteyttä!!

Ja mielelläni auttaisin Teitä kaikkia, mutta eipä ole minun kykyni näköjään niin vahva että niin voisin tehdä.

Tämä olikin kokeilu kuinka onnistun tässä ja netin kautta. Vahvistin aavistukseni sillä, että pystyn tähän!

Vielä joku päivä kohtaan kysyjän kasvotusten.

Niin ja toisinaan en näe myös siksi, että OLEN itse väsynyt ja uupunut!!

Vierailija

Näetkö väreissä vai mustavalkoisena? Onko joskus sumua tai utua, vai useimmin kirkasta ja selkeää? Katseletko silmät auki vai kiinni? Pimeässä vai valossa? Tarvitaanko kortteja, kristalleja tai muita tarvikkeita? Vaivutko transsiin vai aivot kirkkaana koko ajan?

Vierailija

Lainaus:

Ei ole mitään syytä haukkua ihmistä joka näkee vaivaa muiden palstalaisten hyväksi ja vuoksi.

en ymmärrä sinua ap.

Tämä ketju oli vihastuksissani tehty haukkujilleni, jotka tulevat ketjuun. Ajattelin kohteliaasti pyytää heitä jättämään sieltä turhat kommentit kokonaan pois.

Vierailija

mikä on näkijöiden motiivi näillä nettipalstoilla? On niin kovin ikävää kun ihmisiä sumutetaan näin suoraan ja sumeilematta. Eikö jotain vastuuta pitäisi lehdellä olla keskustelujen sisällöistä?

Vierailija

9, jos näin tosiaan on, niin täällä se ainakin tapahtuu ilmaiseksi. Maksullisia ennustuksia ja selvänäkypalveluja saa monelta taholta (ken niitä kaipaa).

Vierailija

Katsopa nyt sieltä kristallipallosta taikka kahviporoista miten monen näkyihisi tyytymättömän tai sinua muuten haukkuneen olisi nyt pitänyt istua koneen äärellä ja haukkua sinua heti ensimmäisen puolen tunnin aikana siitä kun avasit uuden ketjusi (vrt. toinen viestisi). Kyllä kai " näit" mitä tuleman pitää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat