Lontoon aiteja kaivatan!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei olisko taala ketaan aiteja Lontoosta? Itse sain tyttovauvan 06.07.08 ja olis kiva loytaa juttuseuraa..asustellaan taala idassa..itse opiskelen ja nyt siis mammalomalla ainakin vuoden toista. Etsin myos luotettavaa, mielellaan Suomalaista lapsenhoitajaa jos joku tietaa..

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Jos ei E17 ole liian kaukana mulle voi kans laittaa viestia osotteeseen misspettigrew@hotmail.co.uk. Oon lahdossa Suomeen muutamaksi viikoksi mutta kunhan taas arki koittaa paluun jalkeen niin ois mukava saada juttuseuraa. Ja saahan sita muutkin kuin ita lontoon ihmiset kirjoitella.

Vierailija

Rupes naurattaan taalla paassa :P

Malika, ei se kirkon palleropiiri oo oikeen missaan tekemisissa kristinuskon tai uskon kanssa ( taitaa vaan alussa sanoo kynttila "rukouksen", talla hetkella palleroissa kayat aidin korjatkaa jos oon vaarassa ) vaan sinne tosiaan kertyy aiteja jutteleen ja oleen aiteja suomalaisten saman henkisten kanssa.... Ja ite kayn kirkolla vaan juoruilemassa kun on vuosien varrella tullut tutustuttua moneen ihanaan ja ihmeelliseen ihmiseen siella..... Pissapaitakin sinne joukkon mahtuu mutta niitten kannattaa antaa vaan olla silla ne tuppaa hengaan toisten samanlaisten kanssa :)

Perjantaisin siella on kouluikasten kerho ja ilmanen sauna aiteille lasten kanssa :) Jumalasta tai uskosta en ole naina XX.v aikana kirkolla puhunut mutta sitakin enemman ostanut suklaata ja tummaaleipaa :P

P.s Mekaan ei kuuluta edes kirkkoon :P

Vierailija

Heippa, täällä ollaan kans Lontoossa. Meillä 2v poika ja raskaana 26 viikolla. Asutaan keskustassa Hyde Parkin tuntumassa. Käydään paljon puistoilemassa ja juttuseura ei ole koskaan pahitteeksi;)

Laitappa malika jotain meiliosotetta tms. jos on vielä seuralle tarvetta niin otan yhteyttä!

Vierailija

Kun luin alkuperäisen Malikan viestin, luulin että joku englantilaisäiti etsii seuraa Suomesta, ehkä Itä-Helsingistä tai Itä-Suomesta. Koettakaa hyvät ulkosuomalaiset pitää kiinni omasta kielestänne ja ilmaisukyvystänne, niin voitte sitä välittää jatkossa lapsillennekin. B-)

Vierailija

Taalla olis lisaa iloisen ita-lontoon aiteja. Mulla on kaks tyttoa, joulukuussa syntynyt seka 2.5v ja asutaan Walthamstowssa, E17. Ma oon aitiyslomalla ainakin tuonne elokuun lopulle ja mikali talouspoliittinen tilanne sallii niin toihin menen vasta marraskuun lopulla.

Vierailija

Onneksi olkoon pikkuisen johdosta. Meillekin tuli poika vauva tassa Lokakuun alussa. Asumme myos ita puolella, ja olisi todella kiva tavata ja vaihtaa kuulumisia Suomeksi.

:)

Vierailija

Joo,

unohtui mainita tuo ei-tunnustuksellisuus Pallero-kerhosta, mekin olemme aivan toisen uskonnon edustajia ja Palleroissa käyty ahkerasti vuosia sitten ja ei kyllä koskaan kristinuskosta edes puhuttu! ehkäpä alamme taas siellä taaperon kanssa käymään ja malika tavataan siellä... :D

Vierailija

Hei,

Lontoon suomalaisella kirkolla Rotherhithessa toimii Pallero-kerho tiistaisin, muistaakseni klo 11 eteenpäin, sieltä löytyy varmasti juttuseuraa :)

Vierailija

Onneksi olkoon itsellesi myos!! Missa pain itaa tarkalleen asutte? Me asumme Plaistowssa, E13. Onko teidan ensimmainen lapsi?

Mita muuta puuhailet, oletko mammalomalla opiskeluista tai toista? Miten saisimme yhteystiedot vaihdettua kun en niita tanne haluaisi postittaa?

Vierailija

...kaikki Lontoon Suomi-mamit!

Alkuperais-viesti on aika vanha,mutta toivottavasti joku tanne viela kurkistaa!

Jos joku on Pohjois-Lontoon lahettyvilla, tai ihan missapain vaan, olisi kiva saada iltapaiva-seuraa, ja toivottavasti tulevaisuudessa vauvalle suomenkielista leikkiseuraa! :D

Tassa email osoitteni: mamita_09@rocketmail.com

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat