Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko normaalia kun raskausaikana..

Seuraa 
Liittynyt4.8.2007

.. tulee vaaleaa karvoitusta? mahaan, niskasta-yläselkään selkärangan kohdalle ja korvan kohdalta vähän alas päin & poskesta alas päin leukaluun kohdalle..

lähteekö nämä pois itestään raskauden jälkeen..?jos ne leikkaa pois kasvaako ne uudestaan? onko muilla tullu tämmöstä raskausaikana? vai olenko ainut... :/ :(

Kommentit (6)

Vierailija

kysyin asiasta neuvolassa kun mullakin alkoi tulla. Kyllä ne lähtevät synntyksen jälkeen pois. Mutta tuskin niiden poistokaan mitään haittaa, jos ei haluu katsella.

Vierailija

jos niitä tulle niin mitä todennäköisimmin ne myös odotusajan jälkeen lähtee. Mulla kans tullu karvaa (semmosta ohutta ja hentoa vaaleeta) mahaan, niskaan ja kaulaan. Mut hiukset on myös paksuuntunu joten jotain positiivistakin! =)Me on miehen kans naureskeltu et talvivaavi kun on tulossa niin elimistö kasvattaa peittoa masuasukille! ;)

Ite en ole ruvennu karvoja ajelemaan, koska siitähän ne vaan saa lisäpotkua...

Vierailija

kasvaa maha karvaa, jota ei ennen raskautta ollut! Ihan vaaleita ja pieniä onneksi, mutta muuten on maha kuin apinalla. (Olisikohan poika tulossa?) Hiuksissa en ole huomannut eroa, mutta kainalokarvatkin tuntuvat kasvavan nopeammin :( ja kynnet kasvavat ihan hullun lailla.

Vierailija

minulla kasvoi tuota vaaleaa karvoitusta kolmannen raskauden aikana. Se lakkasi kyllä lisääntymästä synnytyksen jälkeen mutta ei se mihinkään kadonnut :o/ Karvoitus ei minua haittaa kun on niin vaaleaa ja ohutta ja lyhyttä sekä kasvaa vain mahan alueella. Nyt viidettä kun odotan niin huomaan että tuo karvoitus on taas nostanut päätään hiukan :o)

Niiloakseli rv 8+6

Uusimmat

Suosituimmat