Ostin taas Uffilta kivoja vaatteita ja ihanata kengät 1e kpl

Vierailija

ok kahdet farkut oli pienet mutta Vero Modan ja Levikset varmaan myyn huuudossa ja laitan lähtöhinnaksi 0e ei hv:ta.

Nanson hame oli myös 1e.

Aivan mahtavaa!

Kommentit (7)

Vierailija

kohta joku nimittäin kirjoittaa, että minä en ymmärrä miten jotkut viitsii ostaa noita UFF:n kirpunpuremia vaatteita. Jos kerran vaatteita ostetaan, niin tietysti normaalihinnalla kalleimmista putiikista. AV-mentaliteettia...

Vierailija

Ja sitä kehuttiin kovasti firman juhlissa ulkomailla ja kun mieheni alkoi kertomaan, että vaim o osti tämän mallinäytöksestä ja maksoi 49e ja taskussa oli vielä 10e jonka mies löysi kun ekan kerran laittoi kädet puvussa taskuun, niin kehuja oli mennyt ihan vaikeaksi ja vaihtanut paikkaa mieheni luota! : )

Ei hyvätuloiset näköjään harrasta kovasti second Handia : )

ps. mieheni puku on kun hänelle tehty, hän onkin 180cm ja 72kg joten voin surutta ostaa hänelle mitä vain : )

Itse olenkin vähän eri sorttia..

ap

Vierailija

niin toki käyn penkosmassa ja en koskaan osta mitään rääsyjä sieltä, mutta esim. nuo laput kiinni kengät ja Nanson hame oli tosi löydöt! : )

ap

Vierailija

Täällä ei UFF:n myymälää mutta kiva olis jos olis. Kierrätyskeskuksesta tekee joskus löytöjä, kirppareiltkin mutta todella harvoin.

Vierailija

Minä ostin Uffilta Euron päivänä sellaisen 20 kpl vaatenipun, kun se oli vielä halvemmalla. Suunnittelin oikein myyvän näköisiä, esim. mustista en saa nättejä valokuvia. Tein niistä 2 vaatepakettia huutonettiin ja sain molemmista yli 30 euroa. Kannattava reissu.

Vierailija

En osta trokaamista varten koskaan vaikka mulla on suhteita ja voisin tehdä hyvääkin tiliä rättikaupalla, mutta on on m´periaatteiden vastaista..

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat