menkkakivut loppuraskaudessa?

Vierailija

mulla on nyt rv 35 menossa ja on ollu viikon verran menkka kipuja... mistäköhän johtuu? onko muilla ollu ja onko tehny jotain tuhoja kohdun suulle? ku semmosestakin oon kuullu et ne lyhentäis sitä kohdun kaulaa?

Kommentit (6)

Vierailija

Ja epäsäännöllisetkin saattavat edistää synnytystä/kypsyttää kohdunsuuta, mutta eihän se noilla viikoilla enää haittaa.

Vierailija

Mulla oli raskaudessa menkkakipuja kun mulla oli jokin tulehdus. Sain lääkkeet ja kivut loppui. Ne laittaa sut tutkimuksiin jos epäilee jotain.

Vierailija

olin äippäpolin kontrollissa napavaltimon tukkeuman vuoksi viikosta 22 saakka, ja silloin ainakin lääkäri kyseli joka kerralla onko ollut menkkamaisia kipuja. saattavat olla supistuksia tai sitten istukan tihkuttaman veren aikaansaamaa tuntemusta. synnytys käynnistetttiin vkolla 36 lapsen huonon voinnin ja istukan osittaisen irtoamisen takia, kaikki kivut supistuksista olivat alkuun sellaisia menkkakipuja. synnytys ei käynnistynyt vaan päädyttiin sektioon, kun vauva oli jo liian heikko. tuossa se nyt touhuilee, reipas 3v=)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat