Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei tästä laihiksesta mitään tuu.. :( Taas nälkä

Vierailija

Oon syöny viimeks 10:ltä kaks hapanleipää joiden päällä raejuustoa ja kinkunsiivu sekä lasin maitoa.

Noiden jälkeen join vielä kupin kahvia.

Nyt on ollu nälkä taas jo puol tuntia ja oon yrittäny lipittää vettä, silti maha murisee.

HÖH! :(

Kommentit (11)

Vierailija

ja kyllä muuten toimii: 7. 30 aamupala 1ruisleipä, hedelmä, kinkkusiivu, voita ja vihanneksia, tai puuroa.

lounas: 11.30 kunnon ruokaa mut vaan 2pientä perunaa, lihaa salaattia, 1ruisleipä, maitoa, kiiselia/marjoja.

välipala 13.00 2ruisleipää,levitettä ja vihanneksia.

päivällinen. tavallista ruokaa niinkun lounaalla.

iltapala: 1 leipä, 1hedelemä/marjoja, voita/kinkkua leivälle vihanneksi ja juureksia.

tää siis toimii. ei ehdi nälkä tulla, päin vastoin. en siis ole diabeetikko syön tämän mukaan vain laihtuakseni. zemppiä!

Vierailija

Minä ratkaisen tuon ongelman syömällä appelsiinia tai juomalla light-mehukeittoa niin paljon kuin jaksan, ei ole nälkä! t. Pointseilla painoaan pudottava

Vierailija

pieni mahan murina ei ole todellista nälkää (sitä tuskin olet koskaan elämässäsi oikeasti nähnyt), vaan pientä epämukavuuden tunnetta. Ja koska pyrkimyksesi on jalo, mitäpä pientä epämukavuutta sitä ei kestäisi jotta pääsee tavoitteeseensa, vai mitä? Kuvittele mielessäsi, miltä näytät ensi kesänä upouusissa bikineissäsi!

Vierailija

5-7 dl vettä, puolikas kasvisliemikuutio

tölkki tomaattimurskaa

2 sipulia

2-3 porkkanaa

palanen kaalia tai lanttua

2-3 valkosipulinkynttä (ei pakko)

mustapippuria, silputtuja yrttejä

Lisää kiehuvaan veteen tomaattimurska, liemikuutio ja paloitellut kasvikset, hauduta kypsäksi ja mausta makusi mukaan. Keiton voi myös halutessaan soseuttaa.

Kasviksina voi vaihdella myös esim. kukkakaalia, kesäkurpitsaa, paprikaa.

Tämä annos on 4:lle, 1 annos on 0 pistettä. Itse olen laittanut mukaan joskus myös vähän bataattia, mutta silloin pistearvo taitaa olla 1, sillä yhden pienen bataatin pisteet on 1.

Uusimmat

Suosituimmat