tylsät synttäritarjottavat?

Vierailija

Kutsuille on tulossa useampi allerginen lapsi (glueeniton, maidoton täysin mm) ja aattelin tarjota:

- grandi-mehujäät, keksivalikoima 2 erilaista, popcornia, hotdogeja sekä kurkku-ja porkkanatikkuja... ikää lapsilla 4v ja tulevat päiväkotipäivän illansuussa klo 17.30

- kuulostaako tylsältä? Karkkia en tarjoa, mutta ongintapussukoissa on sopivaa lakua vähän tavaran kera

Kommentit (12)

Vierailija

jäätelöstä? Saisi sankari puhaltaa kynttilät. Tai sitten perunajauhoista tehty kääretorrtupohja ja ttet jonkunlaisen kakun siitä.

Karkkikulho pöydässä myös kiinnostaisi lapsia.

Vierailija

Minusta tuo on hyvä tarjoilu. Ei aina tarvii olla niin kauhean mahtipontista ja mahtavaa, lapsista on kiva päästä kyläilemaan. Se voi jostakin olla jo ihan tarpeeksi jännittävää ja saa tuntea olevansa iso.

Vierailija

Vanhemmat voivat pitää tylsänä, mutta neljävuotiaat varmaan eivät. Etkö tarjoa mitään kakkua? Synttärikakun kynttilöitä voi sankari itse ainakin kaivata.

Vierailija

Miksi joa paikkaa pitäisi tunkea karkkia??? Laku on hyvää, jos jotain makeaa pitää olla... Pillimehut nyt ovat mielestäni rajatapaus - lisäainetta täynnä olevaa sokerilientä. Mutta ehkä synttärit käyvät poikkeuksesta ;)

Vierailija

mahdollisimman paljon, eli hodarit teen gluteenittomista sämpylöistä niitä tarvitseville, muuten on kaikille samaa. Ja juuri siksi ei ole kakkua ja jäätelökin on mehujäätä, ei jäätelökakkua. Kiva kun kelpaa ;-)) niin aikuisille kuin lapsillekin tuo menu.

Meill on sit lisäksi vielä toiset synttärit aikuiskaverit + lapset periaatteella, ja silloin tehdään kakkua sankarin toiveiden mukaan + puhalletaan kynttilöitä.

ja kaverisynttäreitä meillä vietetään juuri siksi, että lapsi ITSE niin haluaa. Esikoisella oli ekat kaverisynttärit 5v, mutta nyt tämä kuopus jo tietää, että sellaisia voi pitää ja haluaa ehdottomasti kutsua OMAT parhaat päiväkotikaverinsa omille synttäreilleen, onhan hän jo ollut muutamilla itsekin vieraana. Eli ei kellään kiire niitä järjestää, paitsi lapsella itse;-)).

Vierailija

Meillä on moniallergiset pojat 3½v ja pian 2v. Tuo isompi olisi kovin iloinen saadessaan tuollaisen tarjoilun synttäreillä ihan talon puolesta

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat