Mieheni kertoi seisseensä kauppajonossa naisen takana.

Vierailija

Mitä olette mieltä? Luuletteko että hän pettää minua?? *sokissa*

Sivut

Kommentit (76)

Vierailija

Olen tutkinut puhelimen, sähköpostit ja taskut. Mitään epäilyttävää ei kuitenkaan löytynyt. Mieheni osti maitoa, leipää ja wc-paperia. Voisiko näistä päätellä jotain??

ap

Vierailija

Joutua nyt reikäleivän kanssa välikappaleeksi tälläiseen farssiin. säälittävää hyväksikäyttöä sekä mieheltä, naiselta että kassaneidiltä.

Vierailija

Jos miehesi peitteleekin homouttaan tällä naistarinalla?

Voi kamala, en tiedä kumpi olisi pahempaa?!?

Tsemppiä sinulle ap vaikeassa tilanteessasi!

Vierailija

Olet kuitenkin laiminlyönyt miestäsi siistimällä kulmakarvasi liian huolimattomasti ja näin ajanut hänet hakemaan parampaa suhdetta muualta.

Vierailija

Ota siltä viikorahat ja kotiavaimet pois ja kanna se putkaan jäähylle. Poliisin kanssa voit sitten neuvotella ehtoja etuuksien palauttamiseen aikanaan.

Jos ei putkareissulla tokene, niin olen varma että viranomaistaho suosittaa vankilareissua tai vähintään pitkäkestoista terapiaa. Kelehan kustantaa tuosta terapiasta suuren osan, mutta valitettavasti matkakustannuksissa on pieni omavastuu. Kelan sivuilta voit kaivella lisätietoa asiasta, ovat erittäin helppolukuiset :)

Voimia kestää teitä kohdannut katastrofi, niin viattomasti kun se vielä alkuun lähti. Halauksia ja tsemppiä.

ps. tulethan ap kertomaan kuulumisia, kuinka olette nyt viikonlopusta selviämässä. Oletko yhä kotona, vai lähditkö sittenkin lasten kanssa mummolaan?

Vierailija

että sinäkin ansaitset miehen, joka ei tee tuollaista sinulle!

Minulla on sellainen mies. Hän lähti juuri viikoksi lapinreissulle poikien kanssa, siellä ei siis ole naisia! Onneksi tiedän tämän sillä hänen puhelimensa on sillä tavoin rikki, ettei sitä voi pitää päällä koko viikkona.

Hän otti myös mukaansa paketin kortsuja, koska he haluavat puhaltaa niistä ilmapalloja, jotta sitten saavat nauraa niille, miehet nyt on sellaisia:)

Myötätuntoni on kanssasi ap, toivottavasti selviät, kun miehesi tekee sinulle tuollaista!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat