Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten S80 voit olla noin aborttimyönteinen vaikka

Vierailija

kehut kuinka rakastat lapsia ja haluatte miehesi kanssa ainakin 10? Vai oletko sitä mieltä että vain kaltaisillasi rikkailla olisi oikeus lisääntyä?

Kommentit (11)

Vierailija

Joo, en ole koskaan tehnyt aborttia ja toivottavasti en koskaan tule edes tekemään. Olen liian lapsirakas ja herkkä.

Abortin voisin tehdä, jos minut raiskattaisiin ->> en vois ehkä rakastaa sellaisen miehen lasta, tuntuisi yököttävälle, vaikka eihän se lapsen vika olisi. Jos lapsi olisi hyvin sairas tai vammainen ->> olisin liian herkkä hoitamaan lasta joka sitoisi loppuelämäksi täysin, surisin koko ajan mikä kohtalo sillä lapsella olisi ja hän ei voisi elää sellaista elämää niin kuin muut lapset, tunnen itseni ettei minusta olisi siihen. Jos lapsen odotus tai synntys vaarantaisi sekä minun tai lapsen hengen tai pelkän minun hengen, mielummin äiti olemassa oleville lapsille kuin lapset puoliorpoja saadeen elävän tai kuolleen sisaruksen.

MUTTA, ISO MUTTA!!!

YMMÄRRÄN ETTÄ ON OLEMASSA TAPAUKSIA, JOISSA ABORTTI ON PAREMPI!!!! SULKEEKO SE POIS SEN ETTÄ MINÄ OLEN LAPSIRAKAS?????

Toki adoptio olisi kullan arvoinen juttu, mutta jos on tiedossa, että odottava äiti ryyppää ja käyttää huumeita, niin jotenkin voisi olettaa, että silloin olisi parempi abortoida se sikiö?

YKSINKERTAISESTI, KUN ON TILANTEITA, JOLLOIN KAIKKIEN NAISTEN ELÄMÄNTILANNE ON SELLAINEN, ETTEI SIIHEN SOVI LASTA!!!!

Toki se tuntuu kurjalta, mutta osaan ehkä ajatella maailmaa myös muiden silmien kautta, enkä vain sitä, että kaikkien olisi elettävä samanlai kuin oma elämäni on.

Voi, minä haluisin ne 10 lasta vaikka olisin köyhä. Köyhäkin voi olla onnellinen ja olla hyvä äiti.

Jos on varallisuutta, niin ei se tarkoita, että olisi jotenkin parempi ihminen, vai sitäkö luulet? Samanlai ne maailman rikkaat ihmiset käyvät pissalla ja kakalla, on kuukautisia ja siemensyöksyjä, on oksennustautia ja nuhanenää. Voi jessus sentään.

Vierailija:

Lainaus:

kehut kuinka rakastat lapsia ja haluatte miehesi kanssa ainakin 10? Vai oletko sitä mieltä että vain kaltaisillasi rikkailla olisi oikeus lisääntyä?

Mutta tätähän tää AV on, ei ymmärretä, että on muunkinlaista elämää kuin se oma elämä...

Vierailija

miksi aborttimyönteisyyden pitäisi sulkea pois lapsirakkaus? Onko ap:n ajatuksena, että lapsiaan rakastava ihminen ei voi kuvitella tilannetta jossa abortti olisi ratkaisu vaikeaan tilanteeseen? Onko todellakin niin että jos joskus on abortin tehnyt, ei tulevia lapsiaan koskaan " oikeasti" rakasta ja halua?

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

kukaan puoskari tekisi. Miten voi olla ihmisten niin vaikea ymmärtää, että ihmisillä on eri elämäntilanteita.

Uusimmat

Suosituimmat