Omakotitalon rakentaneet!!

Vierailija

Oliko se niin kamalan raskas projekti kuin aina varoitellaan? Oliko oikeasti parisuhde koetuksella tai muuta vastaavaa? Onko ihan älytöntä alkaa rakentaa jos jaloissa pyörii pienet lapset?

Kyselee omakotitalokuumeileva:)

Kommentit (5)

Vierailija

Jos tosiaan aijotte rakentaa talon ITSE, ettekä ota talopakettia niin saat varautua olemaan 24h/7 lasten kanssa yksin. Joudut huolehtia kaikki kotiasiat yksin, huolehtimaan paljon raksa laskuja, tavaran kuljetuksia jne jne lasten kanssa.

Ja pahin mitä rakentaminen tuo tullessaan on se että mitään ei voi tehdä kun mies on raksalla AINA! Et pääse yksin mihinkään, lomareissut voit kans unohtaa, kyläilyt jne jne....

Vierailija

hankinnan jälkeen seuraava yhteinen projekti, lapset kylläkin alle kouluiän vielä. Osaammekohan edes olla möllötellä ollenkaan kaksistaan miehen kanssa kun ei olla sellaista koettu. Voipi olla, että jännään enemmän rakentamisen jälkeistä " tyhjiön" tunnetta yhteisten puuhien osalta. Mitä me keksitään sitten? Meille muuten tulee avaimet käteen -talo.

Vierailija

uudessa, itse rakennetussa talossa asuneena voin sanoa, että kyllä kannatti.

Meillä kolme lasta ja kun itse asennoituu siihen että nyt menee se vuoden päivät rakentaessa niin kyllä se onnistuu. Tee lasten kanssa retkipäiviä raksalla, yhdessä tehdyt eväät ja viltti mukaan niin eiköhän lapsetkin viihdy. Majan rakentaminen " omaksi" kodiksi lapsille tontin perälle jne...

luovuutta ja paineen sietokykyä mukaan niin kyllä se siitä. Meillä nyt elämä uomissansa. Kaikki on hyvin. Jopa seksielämä on vilkkaampaa kuin koskaan ennen. Kunhan muistat, että elämä muuttuu paljon rakennusaikana ja oma aika on minimissään.

Vierailija

Meillä ainakin auttaa se, että parisuhde on oikeasti kunnossa ja tätä projektia on suunniteltu ja mietitty pitkään etukäteen. Minä en ole töissä vaan kotona hoitamassa talkooporukan kestitykset, miehen eväät, ja kaikki kodin pyöritykset ja mies hoitaa työnsä ja raksan.

Eikä meillä ole tehty mitään stressi-aikataulua, millon pitäisi olla valmis, vaan rakennamme oman jaksamisen mukaan. Eli voimme kyläillä ja reissata, tai pitää löhöpäiviä. Uskon, että liian tiukan aikataulun laatiminen on myös yksi kompastuskivi.

Mutta, talo on pian valmis ja tämä aika on ollut oikeasti mukavaa. :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat