Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas pyorii vaan mielessa Madeleine, hitto onkohan se Maddy, nyt se selviaa sit ainakin 100% varmuudella siita dna:sta!

Vierailija

Itsella melkein samanikaiset tytot ja asutaan aika lahella Madeleinen kotipaikkaa Englannissa, nuo uutiset Madeleinesta koskettaa tosi paljon...

Kommentit (13)

Vierailija

Jokukin oli jossain oliko se Belgiassa vai Hollanissa kirkon liepeilla huutamnut " Madeleine" ja tama lapsi oli kaantynyt katsomaan taakseen, miksi ei rynnannyt sinne ja kysysnyt lapselta mika sinun nimi on ja mellakka pystyyn! Ma seuraisin ainakin itse vaikka milla ilveella niita kidnappaajia kunnes viranomaiset saapuisivat.

Jos kerran 100% varmaksi luulisin.

ap

Vierailija

Häikäilettömät rikolliset eivät kaihda keinoja, muistele vain mitä tapahtui Kuopiossa 1980-luvulla, nuori pari menetti henkensä kun sekaantuivat rikollisten puuhiin. Parempi olla vain huomaamatta ja ilmoittaa poliisille kuin mennä mahdollisesti rikollisten surmansuuhun.

Vierailija:

Lainaus:

Jokukin oli jossain oliko se Belgiassa vai Hollanissa kirkon liepeilla huutamnut " Madeleine" ja tama lapsi oli kaantynyt katsomaan taakseen, miksi ei rynnannyt sinne ja kysysnyt lapselta mika sinun nimi on ja mellakka pystyyn! Ma seuraisin ainakin itse vaikka milla ilveella niita kidnappaajia kunnes viranomaiset saapuisivat.

ap

Vierailija

liikkeen parkkipaikalla autossa kun huomasivat että sinne liikkeeseen meni murtovarkaita. Mies lähti sitten tutkimaan asiaa sinne lähemmäs ja tapettiin ja myöhemmin tyttökin autoon.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

ap

Vierailija

kerro enemmän jos tiedät jotain. itsekin miettinyt tämän pienen kohtaloa. Tollaset ukot elinkautiseen!! Eikä sit mitää armahduksii!

Uusimmat

Suosituimmat