Ärsyttää huutiksessa postituskuluista kitisijät!!!

Vierailija

Jättäisivät huutamatta jos ei kelpaa, tai ohittaisivat suosiolla ilmoituksen, ilman postikululässytyksiä!!

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

paljon itsekin lähetellyt vaatteita että osaan suunnilleen arvioida postikulut. Ja tuosta ko. trikoopaidasta sitten loppujenlopuksi oli postikulut vain 1,40e, niinkuin arvelinkin niiden olevan, eikä suinkaan 5,90e! Enkä todellakaan ala maksamaan niin paljon ylimääräistä hintaa noin vaan!

Vierailija

C4 kuoriin jatkopalan jostakin käytetystä kuoresta. Ja paksuus saa olla vaan 3 cm, istu vaikka hetkeksi kirjeen päälle. :) Mutta ennenkaikkea mieti, miten taittelet vaatteen. Esim. lasten housut kannattaa postittaa vyötärö suorana ja siihen päälle kasaa lahkeet omiksi kasoikseen. Jos on kaksiosainen lasten asu, niin saattaa olla järkeä lähettää osat eri kirjeissä, kaksi kirjettä on 1.40+1.40=2.80 ja yksi maksikirje taas sen yli 5 euroa!

Vierailija

Joten meikä kysyy AINA ennenkuin huutaa, jos kohde kiinnostavan poikkeuksellinen ja pkt puuttuu ilmosta. Muutoin menen ohi vaan, sillä toisia samanlaisia tuotteita kyllä löytyy, en juuri välttämättä tarvi niitä yksilöitä, jotka noin hölmö myyjä laittaa myyntiin, ettei kerro postikuluja ilmossa.

Ihmettelen myyjiä, tuon pk:n ilmoittaminen lisää myyntiä, miksi sitä ei sitten tekisi??? Ei mene mun kaaliin. Ja kun se on niin mahdottoman helppoa: puntari, mittanauha ja postista saatava ilmainen postiluukun sabluuna ja postin nettisivujen hinnasto esille ja Avot! Siinä se on! Mulla on 1000 palautetta jo kasassa, eikä kertaakaan tullut väärää arviota.

Vierailija

Kun itse ei valitettavasti voi niille postimaksuille mitään. Ja vaikka kuinka yrität " istua kirjeen päälle" niin postissa sitten rutisevat, että voi voi, kyllä nyt taitaa mennä sittenkin maksikirjeenä.. Maksatko sitten itse ylimenevän osan?

Reilua on ilmoittaa postarit vaikka sitten vähän yläkanttiin. Ei se paketoiminenkaan nyt ihan ilmaista tarvi olla.

Vierailija

Tulisivat hakemaan tavarat, jos ei huvita maksaa postin hinnaston mukaisia postimaksuja.

Ärsyttää, kun valitetaan, jos myyjä ei suostu laittamaan tavaraa alimaksettuna postiin (esim. 2 milliä liian paksua kirjeen hinnalla). Minulla on tapana maksaa tuotteista oikea hinta eikä katsoa saanko sen jotenkin keploteltua halvemmalla. En minä kaupassakaan vaihda hintalappuja halvempaan, niin miksi ihmeessä huijaisin postia postimaksuissa. Ärsyttää sitten kuunnella kitinöitä perään. Ennen huutamista voi kysyä paljonko postimaksu on, jos ei ole valmis maksamaan oikeaa hintaa.

Vierailija

Mutta jotkut vaan kyselee miten voi olla tollaset postarit tmv.!! Tälläset inisijät voivat ihan vapaasti ohittaa minun ilmoitukseni. ap

Vierailija

ei pakkaustarvikkeetkaan ilmaisia ole. Tätä ei jotkut sulata ja alkaa kitistä! Kulut ilmoitan aina ilmoituksessa POSTITUS kuluina, en POSTIkuluina. Jos ei miellytä, niin miksi ei voi vaan unohtaa ja etsiä itselleen sopivan ilmoituksen ja huutaa sitä?

Vierailija:

Lainaus:

Tarkista onko kysyjä itse myynyt paljon esim. sen sulkeutuneet kohteet. Taitaa olla silloin kokemuksella kysytty kysymys, joten kandee katsoa peiliin, missä vika ! Esim. yksi myyjä pakkasi vaatteita postista ostettaviin kalliisiin kuplamuovipusseihin. HALOO! Siis vaatteita! Ei järki paljon pakota joitakuita. Arvata saattaa, että pkt oli sen ilmoituksessa aivan maalaisjärjen vastaisia.

Vierailija

Tarkista onko kysyjä itse myynyt paljon esim. sen sulkeutuneet kohteet. Taitaa olla silloin kokemuksella kysytty kysymys, joten kandee katsoa peiliin, missä vika ! Esim. yksi myyjä pakkasi vaatteita postista ostettaviin kalliisiin kuplamuovipusseihin. HALOO! Siis vaatteita! Ei järki paljon pakota joitakuita. Arvata saattaa, että pkt oli sen ilmoituksessa aivan maalaisjärjen vastaisia.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Tulisivat hakemaan tavarat, jos ei huvita maksaa postin hinnaston mukaisia postimaksuja.

Ärsyttää, kun valitetaan, jos myyjä ei suostu laittamaan tavaraa alimaksettuna postiin (esim. 2 milliä liian paksua kirjeen hinnalla). Minulla on tapana maksaa tuotteista oikea hinta eikä katsoa saanko sen jotenkin keploteltua halvemmalla. En minä kaupassakaan vaihda hintalappuja halvempaan, niin miksi ihmeessä huijaisin postia postimaksuissa. Ärsyttää sitten kuunnella kitinöitä perään. Ennen huutamista voi kysyä paljonko postimaksu on, jos ei ole valmis maksamaan oikeaa hintaa.

Vierailija

Ja tämä firma on sen verran suuri, että en usko, että myyjä oli sen omistaja. Ja jos oli omistaja niin teki bisnestä postikuluilla.

Meinasi paketti jäädä vielä hakemattakin kun odotin yksityishenkilöltä pakettia ja postista tuli lappu firman lähettämästä paketista ja tiesin, että en ole mitään kyseisestä lafkasta tilannut.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat