apua - raskaanako vai mitä ihmettä??

Vierailija

olemme yrittäneet pikkukakkosta jo kohta vuoden verran pääasiassa tjot- periaatteella. Pikkuista ei siis ole kuulunut.. Ja ehkäisyn puutteen vuoksi menkat ovat olleet todella epäsäännölliset ja kierto pitkä. Raskaustestejä on tullut tehtyä useampia kymmeniä - viimeisin nega tuli toissapäivänä, edelliset menkat ovat olleet huhtikuun puolivälissä. Kuitenkin olen tässä oikeastaan koko kesän ollut huomaavinani erinäisiä raskausoireita itsessäni huonovointisuudesta mielialanvaihteluihin ja alavatsan nippailuihin, joista olenkin nyt huolissani. Minulla jäi edellisestä raskaudesta n. 20 kiloa ylimääräistä ja nyt olen ruvennut tuntemaan " potkuja" eli semmoisia napakoita nippailuja koko vatsan alueella. Hurjinta on se, että maha myöskin hytkyy näiden nippailujen voimasta (makuulla ollessani) ja jopa mahan päälle laitettu kännykkä pomppii! Mikä ihme minussa on vikana ?!! Lääkäriin koitan päästä maanantaina, mutta josko joku osaisi auttaa?? Pikaisesti. Kiitos!

Kommentit (5)

Vierailija

mutta jos toissapäivänä testi oli negatiivinen, niin luulisin olevan jotain muuta. Ainahan voi varmistaa toisella testillä. Itse sain kerran pömppövatsan ja ilmakuplia syötyäni kokonaisen, ison ja rasvaisen pitzan. Kävin selin makuulle ja vatsa heilui ihan oikeasti. Luulin tuolloin olevani raskaana, mutta testi oli negatiivinen ja parin päivän päästä turvotus laski.

Vierailija

Hurjinta on se, että maha myöskin hytkyy näiden nippailujen voimasta (makuulla ollessani) ja jopa mahan päälle laitettu kännykkä pomppii! Mikä ihme minussa on vikana ?!! Lääkäriin koitan päästä maanantaina, mutta josko joku osaisi auttaa?? Pikaisesti. Kiitos!

[/quote]

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat