Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jes! Mies menee vasektomiaan. On sitä jo odotettukin.

Vierailija

Mulle ei sovi hormonaalinen ehkäisy ja kumien kanssa räpellys alkaa jo kyllästyttää. Kaksi lasta saa riittää meille.

Kommentit (8)

Vierailija

Päiväkirurgisesti tehdään se " nipsaisu" ja saikkua saa muistaakseni kaksi tai kolme päivää.

Miehellehän se on suht yksinkertainen operaatio. Ja purkukin onnistuu useimmiten jos tulee toisiin ajatuksiin.

Vierailija

Tiedän että tämmöistä on tapahtunut mutta onneksi se on harvinaista! Oma mieheni ei vaan tahdo suostua tuohon operaatioon juuri sen vuoksi että on olemassa riski menettää normaali seksielämä vaikkakin hyvin pieni...

Vierailija

Meillä ainakin mies odottaa operaatiota, kuin kuuta nousevaa. Aikoo puhaltaa loput kortsut palloiksi ja lähteä juhlimaan (näkis vaan).

Minä en itse kaikkien gynekologisten operaatioiden jälkeen leikkaukseen suostunut. Ihan tarpeeksi monta arpea jo vatsanahassa.

ap.

Vierailija

Pelkäsi, että vaikuttaa jotenkin potenssiin. Nyt sitten on minun mentävä mokomaan operaatioon. Vähänkö suututtaa! Kaiken aikaa ollaan puhuttu, että kun minä olen lapset odottanut, synnyttänyt ja imettänyt, niin mies kantaa kortensa kekoon vasektomialla.. Niin ei!Grrrrr!

Uusimmat

Suosituimmat