Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koettu synnytyksenjälkeiseen masennukseen saatu tuki

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei!

Olen kolmannen vuoden sosionomi-opiskelija Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulusta, Ylivieskan yksiköstä ja teen opinnäytetyötä synnytyksen jälkeisestä masennuksesta otsikolla

Koettu synnytyksenjälkeiseen masennukseen saatu tuki.

Toivoisinkin nyt Sinun, joka olet käynyt läpi tai käyt tällä hetkellä läpi synnytyksen jälkeistä masennusta, kirjoittavan minulle kokemuksistasi. Toivoisin saavani vastauksen ainakin seuraaviin kysymyksiin: Miten synnytyksenjälkeinen masennus ilmeni/ilmenee omalla kohdallasi? Mistä sait/olet saanut tukea ja kuinka koit/koet saamasi tuen? Olisiko/voisiko tukea olla enemmän? jos olisi, niin mistä? Ja jos olet kokenut synnytyksenjälkeisen masennuksen aikaisemmin, mikä auttoi tilanteesta pois? Olisi myös hyvä, jos kertoisit itsestäsi esimerkiksi ikäsi, missä iässä koet/koit synnytyksen jälkeisen masennuksen, monennellako lapsella koit/koet masennuksen, kuka huomasi masennuksesi vai haitko apua itse ja oletko yksinhuoltaja/avo- tai avioliitossa.

Voit kirjoittaa minulle tälle palstalle tai voit myös kirjoittaa minulle opinnäytetyötä varten perustamaani sähköpostiin opinnayte1@luukku.com tai opinnaytetyo1@hotmail.com. Kirjeesi saatuani tulostan sen ja poistan postin, näin henkilöllisyytesi pysyy salassa. Henkilöllisyytesi ei tule ilmi opinnäytetyössäni missään vaiheessa, voit siis kirjoittaa täysin nimettömänä tai nimimerkillä. Luvallasi käytän kirjeestäsi otteita opinnäytetyössäni.

Toivoisin sinun palauttavan vastauksen viimeistään 31.11.2008

Kirjeen ei tarvitse olla pitkä, voit vastata esimerkiksi ranskalaisilla viivoilla.

Ystävällisesti

Sanna Roukala

Kommentit (1)

Vierailija

Hei!

Sain hyvän kehittämisidean kysymyksiin eli

Mikä itselläsi vaikutti sairastumiseesi synnytyksenjälkeiseen masennukseen?

Tähän jos vielä saisin vastauksen..

Uusimmat

Suosituimmat