Te, jotka ajattelette, että varatut miehet pettävät tilaisuuden tullen

Vierailija

ihan vilpittömän uteliaana kysyn, missä näitä tilaisuuksia oikein tulee? En oikein keksi mitään tilaisuutta miehelleni, enkä myöskään itselleni, että olisi käytännössä edes mahdollista. No työmatka tuli mieleen, tosin meillä niitä ei ole kummallakaan.

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Ketäs se edes ukkomies pettäisi ? Korkeintaan noudattaa testosteroidiensa kutsua ja naisten oma vika jos omista lähtökohdistaan miesten luonnolliset tarpeet toisenlaiseksi uskottelevat.

Vierailija

- Töissä työaikana (ei monta työntekijää, osa välillä muussa kaupungissa)

- Ylitöissä

- " Uinnilla, hiihtolenkillä, kuntosalilla jne" . Tarvittavat kamppeet aina mukana riippuen millä " urheilulla" muka oli. Jos kävi kuntosalilla, kävi luonani suihkussa. Jos hiihtämässä, meni hikisenä kotiin suihkuun jne.

- Työmatkalla. Aina ei olleet edes todellisia työmatkoja vaan keksittyjä.

- " Raksalla" .

- Oli muka kylässä kavereiden luona, asiakkaan luona, saunaillassa jne jne...

En edes tiedä kaikkia tekosyitä. En kysellyt.

Vierailija

...että onkos nämä, jotka ajattelevat varattujen miesten pettävän, itse naimisissa/parisuhteessa? Kun jotenkin tuntuu, että ovat eronneita tai sinkkuja.

Harva parisuhteessa elävä tulee varmaan tänne kirjoittelemaan kaikkien varattujen miesten pettävän tms.

Kiinnostaisi vain tietää :)

Vierailija

useissa työpaikoissa hyvä jos on joku pieni kahvitauko sentään vielä olemassa, ja sitäkin vahdataan, ettei mene minuuttiakaan yli.

Vierailija

Minä ainakin luotan siihen, että mies ei petä, vaikka käy saunailloissa, lenkillä, työmatkoilla, jne. Ja mies luottaa siihen, että minä en petä, vaikka käyn tyttöjen illoissa, kuntosalilla, työmatkojen aikana... Jos ei osaa muuta kuin epäillä joka ikistä poissaoloa, niin huonosti käy.

Vierailija

Meillä oli kakkosasunto kaupungissa ja sielä kerran lasissa oli huulipunaa, itse en ollut edes uusista laseista juonut. Mies väitti, että siivooja on juonut lasista ja laittanut kaappiin likaisen lasin, mies raivostui kun sanoin leikilläni, että onpa ollut hieno siivooja kun oikein huulipunaa on käyttänyt. Edes silloin ei kellot soinut, kun kerran LUOTIN mieheen. 20v avioliiton jälkeen mies ilmoitti, että lähtee kotoa ja muuttaa tähän kakkosasuntoon pysyvästi. Kysyin onko hänellä kaupungissa toinen, mies vastasi ei hänellä siellä ole. Vieläkin minä LUOTIN, naikkonen olikin naapurikaupungista.

Eli viimeiseen asti ja sen ylikin LUOTIN ja kuulin miehen puheesta mitä halusin.

Vierailija

Kun ukko petti minua, se rupesi yllättäen mustasukkaiseksi! Siis käänsi homman niin päin, että minä petin, vaikka itsellään oli vipinää toisen akan kanssa. No päätin sitten antaa aihettakin siihen, tosin nyt ei sitten epäile mitään!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat