inkivääri :o) suosittelen!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Suosittelen pahoinvointiin apteekin inkivääri kapseleita! Parissa päivässä oloni on kohentunut huomattavasti eikä pahoinvointi pidä sängyn pohjalla.

Pistin ihan oman aloituksen kun en itse ensin niihin uskonut mutta päätin kokeilla kun elämä rajoittui koti seinien sisälle oksetus olon takia. Kapselit suunniteltu ihan raskaus ajalle.

Niiloakseli rv 8+5

Kommentit (2)

Vierailija

Heip!

Minulta jäi tuota Multitabsin inkivääriä alkuraskaudesta keväältä pari levyä. Molemmat on avattu (toinen oli töissä ja toinen kotona) mutta siis tabletteja jäljellä kyllä paljon. Meikäläinen on loppusuoralla joten niitä ei enää tarvita eli ensimmäinen joka ilmoittautuu halukkaaksi niitä kokeilemaan saa levyt postikulujen 0,70 hinnalla.

Minulla kyllä auttoivat jonkun verran, esikoisesta voin pahoin iltapäivästä iltaan ihan älyttömästi. Nyt kakkosen kanssa pahoinvointi oli kokopäiväistä ja tasaisempaa eli osansa varmaan oli noilla tableteilla. Näin ainakin uskon. Ja tässähän sitä pääsee sitten halvalla kokeilemaan :)

Ehdin ostaa toisenkin pakkauksen niitä, mutta pahoinvointi sitten loppuikin jo aika pian 10 viikon jälkeen kun alkoikin aikaisemmin.

Yhteydenotto siis spostilla typykka2003@yahoo.com

T: Typykkä jo viikolla 33+ ja murheet ovat jo muunlaisia kuin pahoinvointi :=)

Vierailija

ja on huomattavasti mukavampi hoitaa 2 lasta nyt kun jaksaa enemmän. Olen kuullut yhdeltä,että hänellä olo paheni kun söi näitä,mutta sekin on yksilöllistä. Silti suosittelen. :)

Ansku rv 11+1

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat