Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensivaikutelma juuri nyt, jos vieras astuisi ulko-ovestasi sisälle?

Vierailija

Meillä siellä täällä puhtaan pyykin ja puoliksi käytettyjen vaatteiden kasoja, ihan räjähtäneen näköinen eteisnaulakko ja hiekkaa eteinen täynnä. Keittiöön kehtaisi mennä kahville, mutta olohuone täynnä lasten syömisten jätteitä.

Kommentit (14)

Vierailija

Se levittää ne minuutin päästä uudelleen kun on saatu kerättyä kokoon. Ikää 2v ja vilkas luonne. En stressaa, antaa lapsen leikkiä.

Vierailija

Eilen siivottiin joka paikka ja nyt on jo pommi räjähtänyt. Tänäänkin olen pessyt pyykkiä, siivonnut keittiön, järjestellyt tavaroita, mutta kun hetkeksi hellittää, niin kaikki menee sikin sokin.

Vierailija

Työhuoneen ja kodinhoitohuoneen ovet pitäisin kiinni -> molemmissa hävityksen kauhistus.

Olohuoneessa on pitkin poikin kangasta, kun verhoilen sohvaa uudelleen. Ikkunoissa ei ole verhoja. Joka paikassa langanpätkiä.

Mutta keittiö olisi siisti.

Itse näytän niin metsäläiseltä tällä hetkellä, etten avaisi vieraille ovea.

Vierailija

Koko porukan pihavaatteet kuistin lattialla.

Olkkarin matolla lapsen kirjoja ja palapelejä, sohvatuolilla pinossa puhtaita vaatteita.

Ruokahuoneen pöydällä muutaman päivän lehdet, ompelukone ja saumuri sekä kahvikupit iltapäiväkahvilta. Ruokahuoneen lipaston päällä lehtiä monessa kasassa.

Keittio nyt sentään on kohtuullisessa kuosissa. Saarekkeella kyllä paljon leivänmuruja patongin leikkaamisesta.

Kohtuu normaali tilanne silloin kun ei ole tiedossa vieraita. Tavaraa kertyy meillä kaikille vapaille lattia ja pöytäpinnoille.

Vierailija

Pyykkikoppa täynnä puhdasta, viikattua, pyykkiä heti niiden jälkeen.

Sitten pelkkää lattiaa.

Keittiö muuten siisti paitsi lapsen iltapala jäämistä edelleen pöydällä.

Olohuone erittäin siisti.

Molempien makuuhuoneiden ovet sulkisin sivullisten katseilta.

Vierailija

täällä on viimeksi tänään imuroitu ja järjestelty paikat. Ei täällä silti enää priimaa ole, mutta kuinka voisi ollakaan kun prheessä on pari alle kolmivuotiasta, kaksi lisäksi heidän tasollaan ja yksi nelivuotiaan tasolla oleva. Ja sit me aikuiset.

Vierailija

Joskus harvoin saattaa vähän tiskiä olla altaassa ja noh,pyykkiä on kyllä koppa täynnä,mut muuten on paikat ok..

Niin ja eteisen kenkä&takkikaappi on karseessa kunnossa,se on se meidän " pahin" kohta!! :D mut onneks ne ovet saa kiinni!!! :D:D

Vierailija

Mutta siideri lasi mulla kädessä, tyhjä tölkki keittiön pöydällä ja sipsejä kulhossa siinä vieressä.

Meillä kovin harvinainen tilanne! Taitaisi vieraat kauhistua=)

Lapset yökylässä mummulassa.

Vierailija

jossa on joku projekti kesken, kukkamultienvaihto tai akvaarion pesu tai vastaava. Tavallinen sekasotku ei hermostuta yhtään.

Vierailija:

Lainaus:

Työhuoneen ja kodinhoitohuoneen ovet pitäisin kiinni -> molemmissa hävityksen kauhistus.

Olohuoneessa on pitkin poikin kangasta, kun verhoilen sohvaa uudelleen. Ikkunoissa ei ole verhoja. Joka paikassa langanpätkiä.

Mutta keittiö olisi siisti.

Itse näytän niin metsäläiseltä tällä hetkellä, etten avaisi vieraille ovea.

Uusimmat

Suosituimmat