**TOUKOTUHISIJAT VIIKONLOPPUUN**

Kommentit (6)

Vierailija

Meillä on tuota samaa miehellä, että halut on hukassa just sillon kun olis suotuisat vauvantekoajat... Ei silti että itelläkään mitenkään olis halut huipussa " pakkoseksin" aikana, mutta vois sitä mun mielestä silti vähän innostuneemmin suhtautua yhteiseen " projektiin" =/ Ärsyttää kun saa lähes pakottaa, vaikka yhdessä tässä vauvaa halutaan... Ja kun ei sitä vauvaa ainakaan " pyhän hengen" voimasta tule, kyllä siinä vähän omaa toimintaakin tarvitaan!

Tänän tuli ovistikkuun plussa, joten puuhailua luvassa ainakin tänä iltana vielä (eilen aloteltiin...).

Nippara kp15/30-35 yk12

Vierailija

Hei kaikille! Hyppäsin uutena mukaan remmiin. Ollaan yritetty viime kuusta lähtien eli ekalla kerralla ei onnistunut, mutta nyt tokalla kierrolla toiveet on korkealla. Olen kuumeillut jo vuosia ja nyt vihdoin mieskin innostui. Toivottavasti ois kevätvauva tiedossa. :)

Vierailija

Mietin ja emmin ilmottaudunko mukaan, mut ois niin ihana teidän kaa jännittää tärppääkö ja iloita muiden plussista!

Oon muutaman kuukauden seurannut teidän juttuja ja haaveillut pääseväni keskusteluun mukaan ja nyt mies suostu toisen yritykseen. Meillä syksyllä -05 syntynyt poitsu ja ihana tapaus :) Mulla ollut jo tosi kauan vauvakuume ja nyt vihdoin mies suostu, ihanata!

Joten toukokuun babya toivotaan eli la ois kait 4. päivä ja kierto on ollut aikaslailla säännöllisen epäsäännöllisesti jotain 26-30 näin ensimmäisen muksun jälkeen. Ja ovulaatio ois tossa joskus viikon päästä ja ollaan alotettu jo harjotukset sitä varten =D

Esikoinen tärppäs heti tai no eipä yritettykään ja nyt ehkä liiankin korkeella odotukset, mut saa tulla toinen kun on tullakseen.. yritän olla ottamatta mitään stressiä.. helpommin sanottu kun tehty..!?!?

Nyt meen laittaan esittelyn sitten toiseen pinoon..

Ja kaikille toivotan onnea yritykseen! Ei tainnut vielä kauheen monella olla ovulaatioo lähellä, että toivotellaan sitten uudemman kerran...

E kp 8/26-30

Vierailija

huomasin äsken että meillä sama kp =)mulla tänään kp10 kierto päivä vähän viä hakuses mut jotain 28 pvn luokkaa..jännäillään sit samoihin aikoihin plussia..mullon ollu koko vkon lopun semmosia tuntemuksia ja ihme nippailuja et voisko olla jo oviksesta johtuvaa? laskurin mukaan vasta ensvkolla mut sillä staattisten päivien kalenterilla olisjo mahdollista olla hedelmälliset päivät..argh..tiedähäntä..tää on tämmöistä arvailua, ei auta muutakun varmistella ja koittaa tsempata lakanoiden välis.. =)

Raakailija
Seuraa 
Liittynyt24.10.2004

[color=fuchsia]Meillä tuntuu taas miehellä halut kadonneen. Viimeksi oli sama homma kun yritimme lasta. Hänkin haluaa kakkosen, mutta halut vaan häviää johonkin kun seksille tulee tarkoitus. Mie en ole nyt millään tavalla painostanut tai sanonut, että seksiä harrastettais vauvan takia. Mitenköhän sitä sais miehen enemmän innostumaan.

Toinen juttu: Kun otin kuparikierukan pois, niin alapää muuttui totaalisen kuivaksi. Kierukan aikaan valkovuotoa oli ihan tolkuttomasti, nyt en edes kostunut kun kiihotuin. Mietinkin, että onkohan Ceridal-öljy ihan ok liukastusvoide, meinaan ettei se tapa siittiöitä? Pakko on jotain käyttää...

Ovis tulee varmaan ens viikolla, joten ei ole mitään suuria paineita harrastaa sitä seksiä. Pitää yrittää oviksen aikaan innostaa mies vaikkapa suuseksillä, siitä hän innostuu kyllä aina. Jälleen kerran, toivottavasti tärppäis pian, niin lähtis paineet tuosta seksistä.

Tytteli-83 kp 9/30-35

Vierailija

...hiljaiseloa täällä vietellään, että ei sen erikoisempia kuulumisia vielä jaettavaksi, kunhan kirjoittelen huvikseni kun huomasin jälleen itseni täällä pinoa lukemassa ja kuumeilemassa...

Taas omaa (.) kp9/28-32 täällä menossa(aikalailla samoissa mennään Tytteli-83 ja MiSa81), joten petipuuhiinkaan ei täällä vielä suurempaa kiinnostuksia ole herännyt. Kai sitä pitäs ens viikon puolessa välissä yrittää olla aktiivisempi. Meillä miehen kanssa menee halut vähän ristiin vuorokaudenajan puolesta, mutta täytyy yrittää piristää itseä jotenkin aamuisin(itse enemmän iltavirkku). Tytteli-83: Ceridal-öljystä sen verran, ettei se muuten sisällä mitään lisäaineita, joten sen ei pitäisi myöskään olla siittiöille haitallista (näin muistelen jostain aikaisemmin lukeneeni).

Palaillaan myöhemmin astialle... -tupajumi-06

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat