Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pyysin miestäni hankkimaan itselleen rakastajattaren.

Vierailija

Olen 25. viikolla raskaana. Rakasteleminen aiheuttaa kipuja ja supistuksia. Koska osa niistä juontuu esikoisen syntymän jälkeisiltä ajoilta, tiedän ettei tilanne muutu ihan heti raskauden jälkeen.

Pyysinkin tänään, että mieheni hankkisi itselleen rakastajattaren ja jättäisi minut noin vuodeksi rauhaan.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Mies oli aika ihmeissään, mutta sillä lailla naureskellen suhtautui, että saattaa vaikka luvan kanssa sitten jotain tehdäkin jos tulee mahdollisuus johon tarttua.

Vierailija

Ei oikeasti nappaa, kunhan tulee kotiin luokseni. Itse en tahdo seksiä hänen kanssaan ja hän on myös kehottanut minua hakemaan hellyttää jostain jos huvittaa. Lähinä huumorilla, mutta tiedän että se olisi ok oikeastikin!

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

mutta ei nyt viitsi heti erota jos vähän kammarissa viilenee. Lapsia kuitenkin ja arki sujuu, niin ei kiristetä toistemme hermoja riehumalla näistä asioista. Mies ei kysele mitä minä tein kun käyn tyttöjen kanssa ulkona, enkä minä kysy mieheltä. En ole kuitenkaan pettänyt.

-6

Vierailija

Meitä naisia on moneen lähtöön ja omaa seksiäni ei ole raskaus häirinnyt. Synnytyksen jälkeen oli seksitaukoa (tarkoitan yhdyntää) kolme viikkoa. Tuolloinkin oli läheisyyttä ja helliä hetkiä.

Vierailija

Tämä on täysin yhteisymmärryksessä tehty järjestely. Mies käy ulkona n. 1 kerran vuodessa, ei siis ramppaa missään naisten luona jos sen kuvan olette saaneet..

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Ei oikeasti nappaa, kunhan tulee kotiin luokseni. Itse en tahdo seksiä hänen kanssaan ja hän on myös kehottanut minua hakemaan hellyttää jostain jos huvittaa. Lähinä huumorilla, mutta tiedän että se olisi ok oikeastikin!

Vierailija

Olen samaa mieltä kuin se, joka ketjussa kirjoitti siitä, että eipä tarvitse erota, kun tekee ratkaisun näin.

On tosi kivaa, että jollakulla raskaus ei ole häirinnyt seksiä - sitä vaan ei kukaan itse päätä. Minulla nämä kivut ja supistukset tulevat ihan omista haluistani ja nautinnoistani huolimatta. Ja kolmen viikon seksitauko synnytyksen jälkeen - vau, joku on toipunut nopeasti. Meillä taisi olla lähemmä kolme kuukautta silloin ja sittenkin sattui vielä niin paljon, että kivusta itkin.

ap

Vierailija

PAri vuotta sitten yritimme jotain, mutta esimerkiksi minua alkoi ahdistaa niin paljon, että ero jo oli mielessä. Kuopus on vielä pieni joten laitetaan hermo- ja mieliala- ja tunnevaihtelut senkin piikkiin.

Meille paras ratkaisu on olla tunteellisesti jäähyllä ja antaa toisillemme paljon omaa aikaa tietäen kuitenkin ettei kumpikaan ole häipymässä.

Tämä on tilanne nyt, ehkä vuoden päästä se on aivan toinen.

Mies ei todellakaan vaadi mitään seksuaalisia palveluksia esim käteenvetoja joten niitä ei tarvitse syyllisyydentunnossa tehdä.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

PAri vuotta sitten yritimme jotain, mutta esimerkiksi minua alkoi ahdistaa niin paljon, että ero jo oli mielessä. Kuopus on vielä pieni joten laitetaan hermo- ja mieliala- ja tunnevaihtelut senkin piikkiin.

Meille paras ratkaisu on olla tunteellisesti jäähyllä ja antaa toisillemme paljon omaa aikaa tietäen kuitenkin ettei kumpikaan ole häipymässä.

Tämä on tilanne nyt, ehkä vuoden päästä se on aivan toinen.

Mies ei todellakaan vaadi mitään seksuaalisia palveluksia esim käteenvetoja joten niitä ei tarvitse syyllisyydentunnossa tehdä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat