Miten keskenmeno oireillut?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Itselläni on koko ajan pientä tiputteluvuotoa mutta ainakin pari päivää sitten oli vielä kaikki hyvin ja sykekin näkyi (rv7).Alavatsaa vain jomottelee menkkamaisesti ja suunnilleen joka toinen päivä tiputtelee.Kertokaa siis miten teillä on keskenmeno alkanut/jatkunut!

Kommentit (4)

Vierailija

Itselläni muutama päivä positiivisen testin jälkeen alkoivat aivan normaalit kuukautiset, joiden loputtua menin lääkärille. Hän totesi kohdun olevan aivan puhdas, joten kohtu oli tyhjentynyt ja raskaus mennyt kesken itsestään. Mitään erityisiä kipuja ei ollut. Onneksi olin tietoisesti raskaana vain muutaman päivän...

Raskauduin heti uudestaan tämän jälkeen ja säikähdin kauheasti, kun rv 17 tuli kerran wc-käynnin yhteydessä verta. Tämä onneksi ei ollutkaan merkki km:stä, vaan johtui kai rasituksesta (olin matkoilla silloin ja kävelin päivät pitkät).

Voimia ja positiivisia ajatuksia!

Hannele9

Vierailija

Mulla kävi näin..

Elikkäs mun km alkoi siten että ensin oli kaksi päivää tuhrua (jonka takia yleensäkin tein raskaustestin koska yleensä menkat alkaa suoraan " kunnon" vuodolla. Testi oli positiivinen ja sen testin tekemisen jälkeen vuoto runsastui oikein kunnolla. Vuoto oli niin runsasta että kuukautissuoja piti vaihtaa vartin välein. Sitä kesti sen muutaman tunnin ja sitten se alkoi vähenemään. Koko ajan siitä asti kun vuoto kunnolla alkoi, oli mukana hyytymiä. Viikkoja oli tuolloin joku 5 kasassa. Pahoja kipuja ei ollut ollenkaan, vähän voimakkaammilta menkkakivuilta tuntuivat.

Toivon että tuo sinun vuotosi olisi vain jotain harmitonta vuotoa. Sehän on normaalia alkuraskaudessa. En usko että on mitään syytä huoleen jos tuo vuoto ei tuosta runsastu tai muutu " koostumukseltaan" tai kivut pysyvät pieninä.

Suan

12+3

Vierailija

Kahtena päivänä aivan pienen pientä ruskeaa vuotoa, kolmantena ei mitään ja sitten alkoi vuoto jota kesti monta tuntia putkeen.

Verta tuli ainakin tuplasti verrattuna menkkoihin. Sitten tulikin useamman päivän tauko vuotoon, mutta kun päästiin lääkäriin tarkastamaan asiaa niin vuoto alkoi uudelleen ja kesti 9 päivää. Lääkäri katsoi ultralla ja kertoi sen minkä jo itse aavistin, että kohtu on melko tyhjentynyt ja alkiota ei näy. Viikkoja oli silloin 7. Vuodosta vielä sen verran, että mukana oli selkeästi jotakin muutakin kun tavallisia hyytymiä ja siitä oikeastaan itse tiesin homman menneen kesken.

Jos teillä kerran kuuluu sydänäänet niin silloinhan varmasti kaikki on hyvin.

Vierailija

...sitten vuoto vähän lisääntyi ja alkoi kivut. Kivut olivat sellaisia supistuksen tapaisia ja kipeää teki (makasin sohvalla). :( Vuoto kesti muistaakseni pari päivää ja sitten tuli sellainen klimppi jonka luulin olevan se alkio. Kun kävin ultrassa, niin kohtu oli tyhjentynyt. Eli keskenmeno oli tullut.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat