Mokasin tänään itseni, oliko kukaan näkemässä kenties?

Vierailija

Tulin erään vaateketjun sovituskopista kokeilemasta housuja ja mulla hame päällä niin mulla jäänyt hameen helma takaa pikkuhousiuhin. Ehdin pyöriä aika kauan niin ja menin toiseen kauppaan missä mies odotti niin vasta siellä kun hän sanoi tajusin asian. Hemmetti, kamalaa ja noloo. Kyllä jäi ruokaostokset tekemättä siellä kauppakeskuksessa kun paineltiin ulos. En varmaan koskaan enää kehtaa sinne mennä.

Kommentit (13)

Vierailija

usko pois, vaikka sua nyt hävettääkin, niin kohta voit nauraa koko jutulle. Ja ei sitä kukaan pian muista. Parhempiakin mokia on ihmisille sattunut, tää on ihan harmitonta :DD

Vierailija

Tilannekomiikkaa monelle... ei kukaan sitä enää sinuun yhdistä. Ole sen suhteen ihan huoleti. Tosiaan tyhmää että kukaan ei tullut sanomaan. Jos olisin ollut paikalla olisin tullut sanomaan sinulle. Juuri kuten monet jo sano, että kaikille näitä juttuja sattuu. Ihan rohkeesti vaan uudestaan. Ei kannata yrittää muuta kuin ottaa huumorilla. Vuoden päästä jo varmaan osaat nauraa koko jutulle. Tsemppaa ittes vaan takaisin!

Vierailija

Mutta eikös vaan kivoja nämä suomalaiset kanssasisaret, joista yksikään ei viitisnyt koputtaa olalle ja vihjaista, että hame on jäänyt ylös? Varmasti joku nyt sentään pani merkille. Mutta älä välitä, kaikille sattuu mokia ja ääliö on se, joka mahdollisesti seurasi sivusta vanhigoniloisena. Se ei oo tervettä se.

t. vessapaperia perässään joskus vetänyt

Vierailija

ja mulla oli vielä sukkanauhat jalassa.....eräs mies sanoi kassajonossa, että anteeksi sun hame on vähän huonosti. Siinä sitten vielä jonottelin ostokseni naama kirkkaan punaisena. No onneksi olin silloin laiha ja nuori, joten ei ollut varmaan pahaa katsottavaa.

Vierailija

minä olen ihan mestari mokailemaan tuohon malliin. Sellaista voi käydä kenellä tahansa. Ota huumorilla! Paljon nolompaa on vaikkapa örveltää kännissä. Ehkäpä sait " tempauksellasi" jonkun myrkyn nielleen paremmalle tuulelle.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat