vauvan 2 kuukautisneuvolassa neuvolatäti kysyi vauvan luonnetta! :O

Vierailija

miten sen ikäisellä voi olla muka jokin luonne? vastahan vauva " heräsi uniltaan" , eli katse alkoi kohdistumaan, alkoi jokellella ja seurustella.

Kommentit (11)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Multa neuvolantäti kysyi, että koskas olen ajatellut synnyttää...

Olisit sitten tehnyt valituksen neuvolantädistä joka yrittää olla edes pikkuisen hauska...

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Olisit sitten tehnyt valituksen neuvolantädistä joka yrittää olla edes pikkuisen hauska...

Vierailija

esim. onko vauva rauhallinen vai kiivas, huomaat sen kyllä kun seuraat vauvaasi. Ihmisen temperamentti on synnynnäistä eli geeneissä ja vaikuttaa paljon äidin ja vauvan väliseen vuorovaikutukseen.. eli ei ne turhaan kysele kyllä siellä ihan tutkimustietoa on taustalla.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija

Nukkui lyhyitä pätkiä heräsi MONTA kertaa yössä syömään, muttei tosiaankaan nukahtanut heti syönnin jälkeen vaan huusi/kiukkusi pitkiäkin aikoja monta kertaa yössä. Missään ei viihtynyt hetkeäkään ilman seuraa, sylissä sai kantaa jatkuvasti. Myös imetykset oli lyhyitä, malttoi olla rinnalla n. 5 minuuttia kerrallaan. Nyt lapsi on 2v10kk ja on edelleen nopea käänteissään. Touhuaa jotain ihan KOKOAJAN. Nykyisin tosin leikkii jo todella paljon itsekeseen kun mielikuvitusta on vaikka muille jakaa ja puheen pulpatus on taukoamatonta niissä omissa leikeissään. On edelleen erittäin tempperamentiinen tapaus.

Tämä kuopus taa on ollut syntymästään saakka itse rauhallisuus. On nyt 3kk. Nukkuu yönsä kokonaan heräämättä. on tehnyt näin 5 vk ikäisestä. Viihtyy lattialla/sitterissä pitkiäkin aikoja yksinään. Nukkuu myös paljon päivällä on siis erittäin helppo vauva.

Eikä kyse ole siitä että olisi tottunut saamaan vähemmän huomiota /odottamaan esikoisen takia koska olin valmistautunut samalaiseen tapaukseen kuin esikoinenkin oli. Yllätys oli siis erittäin positiivinen kun vauva vain nukkuu ja nukkuu ja syö, nukkuu ja hymyilee:).

Kyllä vauvoista jo näkee pienestä saakka millaisia ovat luonteeltaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat