Minkä ikäisen lapsen kanssa ulkomaan matka on mukava ja lomasta voi nauttia?

Vierailija

Kommentit (13)

Vierailija

lapseni kanssa myös kahdestaan useamman kerran. Ei ongelmia. Varsinkin rantaloma on tosi helppo, kun ottaisit varmaan pakettimatkan, johon kuuluu kuljetukset. Ja yksivuotias nukahtaa vielä helposti rattaisiin eli ajoitat omat ruokailusi sellaisiin hetkiin, kun lapsi on nukahtanut rattaisiin, saat nauttia.

Vierailija

Ihan kiva reissu oli, mutta toisaalta olimme valinneet matkakohteeksi rantalomakohteen. Ei edes kuviteltu siis kulttuuririentoja ja museoita.

Vierailija

- se riippuu lapsen luonteesta ja ennen kaikkea äidin ja isän hermoista.

Meillä 5-vuotias on ollut Ranskassa, Italiassa, Itävallassa, Thaimaassa, Brasiliassa, Ruotsissa. Ja ihan kivaa on ollut joka reissulla -niin lapsella kuin vanhemmillakin.

Vierailija

on nyt ollut 7 kertaa ulkomailla, sekä kaupunki- että rantalomilla, niin Keski-Euroopassa kuin kaukomaillakin ja kaikki matkat ovat olleet mukavia kokemuksia. Eli riippuu varmaan lapsesta ja vanhemmista. Eli mitä odottaa ja miten itse suhtautuu asioihin ja onko lapsi hyväuninen ja rytmiltään joustava.

Vierailija

kyllä sanoisin, että kouluikäisen. Jos puhutaan siitä, että aikuinen ihan oikeasti itsekin nauttii eikä siitä, että aikuinen nauttii siitä, että hänen lapsensa nauttivat.

Vierailija

nauttinut joka matkasta ja matkat on tehty myös minun ehdoillani. Mitä pienempi lapsi, sitä vähemmän se vaikuttaa matkakohteen valintaan/ tekemisiin kohteessa. Minusta on nautinnollista ja lomaa, kun ei tarvitse itse laittaa ruokaa, siivota tai miettiä mitään muitakaan kotijuttuja.

T. se 7 kertaa lapsen kanssa tähän mennessä matkustanut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat