Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä sinusta tuntuisi jos sisaruksesi olisi menestynyt ja kuuluisa ja rikas?

Vierailija

Ei mikään Suomi-julkkis vaan maailmalla tunnettu.

Olisitko kateellinen vai sydämestä onnellinen hänen puolestaan?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

eräällä alalla, ja kaksi muuta olemme taviksia ja pienipalkkaisissa naisvaltaisissa ammateissa. Veljemme on siis todella varakas, rikas jo. Ei ole mikään julkkis sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta kuitenkin moni varmaan tietäisi nimen. Se on vain hyvä asia. Ei vaikuta minun elämääni mitenkään, mutta joskus antoi minulle rahaa vähäsen. Maksaa myös aina kaikki äitienpäiväjutut, lahjat, ravintolasyömiset yms matkat jos pyytää mukaan. Vie lapsemme mukanaan matkoilleen (kummi) yms.

Vierailija

Minulla on rikas velipuoli, miljonääri hänkin kuten jonkun muunkin veli. Hän on arvostetussa ammatissa ja tekee arvostettua työtä jonka lisäksi on mukana menestyneessä yrityksessä. Yritys sen rikkauden onkin tuonut. Kyllä hänet omalla alallaan tunnetaan, mutta julkkis hän ei missään nimessä ole.

Velipuoleni rahat eivät vaikuta minuun mitenkään. Olemme kasvaneet eri perheissä ja meillä on paljon ikäeroa. Olemme sukua, mutta emme juuri muuta.

Vierailija

talot tai muuta vastaaavaa? Tai edes vanhemmilleen?

Ainakin minusta tuntuisi oudolta jos yksi perheestä olisi rikas ja muut eläisi ihan tavallista arkea. En rikkaana voisi tehdä noin vaan haluaisin lahjoittaa rikkauksiani muillekin lähipiiriin.

Vierailija

jos saisin häneltä jonkun verran rahaa, jotta voisin minäkin elää luksuselämää. Ainakin jos itse olisin rikas niin ehdottomasti kustantaisin perheelleni uudet asunnot ja lahjoittaisin avokätisesti rahaa.

Vierailija

asia mitä ikinä kohdalleni haluaisin enkä kuuna päivänä kadehdi ketään julkkista. Jos sisareni olisi onnellinen julkimona, niin olisin onnellinen hänen puolestaan.

Vierailija

koska tiedän että sisko ei missään tapauksessa halua olla kuuluisa, ei Suomessa eikä maailmalla. Mutta jos hän haluaisi olla rikas, kuuluisa jne. niin suhtautuisin häneen samoin kuin nytkin kun hänen elämänsä on mallillaan.

Vierailija

eli en odottaisi häneltä itselleni mitään taloja, autoja tms. Mutta tuo kuten joku kertoi että osti äitilleen asunnnon niin kuulostaa hyvälle. Itsekin haluaisin ekana jos menestyisin ja saisin rahaa niin taata vanhemmilleni turvatun vanhuuden. Sisaruksille, jos asuis ahtaasti kerrostalossa voisin ostaa isomman asunnon jota vuokraisin kohtuuhintaan heille. Mutta en mä ikinä vaatis rikasta ja kuuluisaa sisarta mulle mitään asuntoja tai autoja ostamaan!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat