Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saimme pojalle 1,5v paivakotipaikan ja olimme pe harjoittelemassa siella. Hoito alkaa nyt ma vaikka minulla ei viela edes tyopaikkaa. Sanoi...

Vierailija

ka vielä ei mitään varmaa ole tiedossa.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

on isohkossa yrityksessä asiantuntijatehtävissä. Onko muka niin epätavallista että on vain yksi kännykkä/numero? Miehellä työsuhdepuhelin ja minullakin tavallaan, kun on oma yritys.

Vierailija

noin pienen viet YHDEN päivän harjoittelun jälkeen hoitoon.. kyllä sä tuostakin jäät kiinni että sulla ei ole duunia. Ei ne hoitajat mitään tyhmiä ole vaikka jotkut siltä näyttävätkin.

Vierailija

oikeasti hakemassa töitä, niin onhan se ihan ymmärrettävää. Kunhan pidät lastasi lyhyitä päiviä. Niin mä teen ja ihan olen sen rehellisesti kertonut.

Vierailija

En ole mihinkään papereihin koskaan täyttänyt ammattiani tai mieheni ammattia, puhumattakaan työpaikoista. Nämä asiat kun ei kuulu päiväkodin väelle.

Vierailija:

Lainaus:

Työpaikan osoite, puhelin yms. näitä tietoja pitää ilmoittaa päiväkotiin.

Vierailija

Ja ihan totta, lapsen saa viedä päiväkotiin vaikka heti kun äitiyslomaloppuu vaikka ei olisi aikomustakaan hakea töitä. Että ihan hyvin voi sanoa, että ei ole nyt töitä, mutta pk-paikka kuitenkin haettiin kun töitä etsitään. Ja ihan yhtä hyvin voi toisaan sanoa sen jos ei edes aio hakea työtä.

Vierailija

Mä ainakin sanoin, etten oikeasti vielä tarvitse paikkaa, mutta en voi ottaa sitä riskiä, että sitten työpaikan löydettyäni saankin hoitopaikan jostain hevonkuusesta ja päiväkodin johtaja sanoi, että se on ihan ymmärrettävää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat