RUMIN MUOTINIMI: NELLI! koiran nimi!

Vierailija

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Onhan koirilla muitakin ihmisten nimiä..

ja kissoilla.

kalle-kissa, vertti-koira, timo-kissa, johanna-kissa, matti-kissa jne.

siinä joitain jota mitä tiedän.

Olen itse aina pitänyt Nelli nimestä koska se on pehmeä ja sievä.

T: Nellan äiti

Vierailija

ihana ja kaunis lapsi, eipä ole tuo nimi häntä huonontanut :)

Jokaiselle nimelle löytyy ystävät ja inhoajat, näin vaan on. Myös sinun lastesi nimiä jotkut inhoavat!!!!!! Toivottavasti myös sanovatkin sinulle sen joskus.

Vierailija:

Lainaus:

Minusta se on ruma nimi, mutta ei se silti mun persettäni kaivele jos joku Sonjastakin tykkää.

Vierailija

Sellaista nimeä ei varmaan löydykkään jota täällä ei olisi haukuttu.

Naurettavaa moinen sillä kaikilla meillä on makumme ja mielipiteemme,myös nimien suhteen.

Minä en miellä Nelliä koiran nimeksi vaan todella mukavaksi pieneksi tytöksi joka naapurissamme asuu.

Jos joku haluaa lapselleen nimeksi laittaa vaikka tuon jonkun mainitseman Mustin niin mitä se kenellekkään kuuluu?

Taitaa olla teillä asiat pikkasen liian hyvin kun tällaisia täällä märehditte.

Vierailija

Oikeasti ap, ala viitsi. Minun mielesta Nelli nimessa ei ole mitaan pahaa/rumaa, aivan tavallinen tyton nimi! Natti sellainen! Miksi haluat tahallasi pahoittaa Nellien tai heidan vanhemoiensa mielen?

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

ihana ja kaunis lapsi, eipä ole tuo nimi häntä huonontanut :)

Jokaiselle nimelle löytyy ystävät ja inhoajat, näin vaan on. Myös sinun lastesi nimiä jotkut inhoavat!!!!!! Toivottavasti myös sanovatkin sinulle sen joskus.

Vierailija:

Lainaus:

Minusta se on ruma nimi, mutta ei se silti mun persettäni kaivele jos joku Sonjastakin tykkää.

Vierailija

Tuttavien koira on myös Nelli, mutta nimetty meidän tytön jälkeen. Ei silti haittaa. Tiedättekös, mikä on meidän Nellin esikuva? No, Nelli-possu! Ko. Nelli-niminen emakko on jo syöty vuosia sitten, mutta ajattelin jo silloin, että onpa possukalla suloinen nimi!

=0)

Revi siitä ap.

Vierailija

Joten miellän ap:n tavoin sen koiran nimeksi.

Samoin kuin Musti on koiran nimi, Mansikki on lehmän nimi, Mirri on kissan nimi, Tipi on linnun nimi.. Samoin Nelli on siis koiran nimi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat