Siis mistä mä voin olla varma sopiiko jotkut pokat mulle..?

Vierailija

Tilasin just silmälasit ja myyjä nyt ei sanonut oikein juuta eikä jaata, tyyliin " juu sopii" :o/ Varmaan sama mitkä olisin päähäni vetänyt niin kaikki hänen mielestään olis olleet passelit mulle.

No, valkkasin sitten semmoset jotka omasta mielestäni mulle sopivat mutta se on vain mun mielipide, entä jos mulla ei ole sellaista silmää että osaisin katsoa sopiiko vai ei..?

" äskeisen ketjun innoittamana" :oS

Kommentit (5)

Vierailija

enemmän ammattitaitoa kuin mulla löytää tähän naamaan sopivat pokat. Ja niin oli, sain tosi hyvät lasit, joita muutkin kehuivat mulle tosi sopiviksi. Joten kyllä ammattilaisissakin on eroja!

Vierailija

Katsele malleja ajan kanssa kunnolla peilistä ja pyydä makutuomari.

Kaverini pyysi miestään ottamaan kuvan kehyksistä päässään. Pystyi sitten monitorilta katsomaan, sopiiko malli tosiaan itselle.

Vierailija

Mulla on tosi huono näkö, enkä ole vielä kovin kauaa käyttänyt piilareita. Silmälasien uusiminen oli silloin vielä vaikeampaa kuin nyt, koska jouduin vertailemaan paitsi valikoimaa, myös liikkeiden palvelutasoa. Monesti valitsin vähän kalliimmat vain sen takia, että liikkeestä löytyi palvelutaitoinen ja -haluinen ihminen valitsemaan mulle sopivimmat pokat. Tuollaisesta ap:n mainitsemasta liikkeestä olisin kävellyt pihalle ihan varmasti ostamatta mitään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat