mitä tarkoittaa uni missä olen kerrostalossa portaikossa ja portaissa ei ole kaiteta

Vierailija

meinaan tippua sieltä ylhäältä tai pelkään tippuvani

portaat loppuu kesken

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

tosi outoa että nähdään noin samanlaisia unia, ollaankohan me sama henkilö :))) Yksi unityyppi on vielä että olen palannut koulunpenkille ja joudun suoriutumaan jostain kokeesta.

Sinulle joka näet puhelimesta unta, unessa ei näe numeroita, tekstiä tai kelloa oikein, se on hyvin tavallista.

3

Vierailija

Jollain lailla ahdistavan oloinen.

En näe eteeni, joko silmälasini ovat rikki, on hirveä sumu tai jotain muuta vastaavaa. aina tuo sama juttu, että en näe sinne sumun tms. taakse.

Vierailija

Kerran olin ostoskeskuksessa, jossa meni keskusaukion yläpuolella reunoissa tasanteita. Tasanteen viettivat minne sattuivat, lattiat olivat liukkaat, eikä kaiteita ollut. Olen korkeanpaikankammoinen. Joskus unessa olen korkean talon harjakatolla ja lähden liukumaan alaspäin, roikun räystäässä ja ilmeisesti tipun (taidan yleensä herätä tässä kohtaa).

Porrasunet ovat sellaisia, että portaat menevät välillä ylös ja välillä alas ja saattavat haarautua, mutta eivät johda minnekään. Samaa sarjaa ovat hissiunet, jossa hissi vain jatkaa ylös tai alas, mutta ei pysähdy.

Ja sitten näen lentelyunia. Osaan lentää, mutta en pääse laskeutumaan. Jos yritän laskeutua, syöksyn alaspäin ja pelkään törmääväni maahan liian kovaa.

Ja hätänumeroon en saa unessa soitettua, aina näppäilen väärin.

Tällaisia minun tavalliset painajaiseni. TV-ohjelmat sekä kirjat tunkevat kyllä uniini todella tehokkaasti.

Vierailija

pyörän satulasta ja säpsähdän hereille, se kai liittyy siihen, että herää unen kevyessä vaiheessa. Mutta noissa korkeanpaikan-unissa en siis ole kertaakaan pudonnut.

Olen myös nähnyt unta, jossa olen kuollut, minua ammuttiin mahaan ja jouduin taivaaseen. En tiedä kuinka yleisiä nuo kuolema-unet on, oletko nähnyt sellaisia?

Vierailija

Minulla on paha korkeanpaikan kammo, onko sulla?

Luulen, että ne liittyy jotenkin epävarmuuteen elämässä.

Näen myös unia, joissa etsin vessaa ja se sijaitsee jossain epämääräisessä paikassa tai on jotenkin ihmeen sokkeloinen, kuten joku muukin kirjoitti täällä, olitko se sinä?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat