Perhepeti on av-mammojen mielestä paras. Mutta köyriä saa

Vierailija

vasta ku lapsi on optettu omaan sänkyyn. Ei oo ihme jos tulee 5 vuoden paussi seksielämään ja miehet hävii noille kalareissuille for good.

Kommentit (10)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Vauva kyljessä ei tarvitse sekstailla, mutta silti seksielämää on. Siinäpä on ahdasmielisille tiukka paikka miettiä, että miten se on mahdollista! ;oD

Niin ja ihan täällä valvon vaikka laspet nukkuu. Tosin esikoinen(2v10kk) ei enää nuku vieressä vaan omassa sängyssään. Joka on kylläkin meidän makkarissa. Kuopus 3kk nukkuu minun vieressä (ei siis minun ja miehenvälissä. Ja voi että me nukutaankin hyvin! Eipä tätä mammaa väsytä sitten yhtään. Ei katsos yöllä tarvii kukkua kun saa rauhassa nukkua:). Sen kun lykkää vauvalle tissin suuhun kun se alkaa ähräämään ja jatketaan unia. Niin ja lapset rupeaa ihan itse nukkumaan. Vauvan voi vain viedä sänkyyn ja sinne rauhoittuu itsekseen. Esikoiselle luetaan iltasatu ja lauletaan yksi laulu ja jää itsekseen nukkumaan.

Vierailija

ei meilläkään mitään perhepetejä ole koskaan ollut eikä tule, seksiä on välillä enemmän ja välillä vähemmän. Mies ei kalasta.

Vierailija

Mulle on ihanuus että mun ei tarte varoa lapsiani että käännyn niitten päälle,ja joskus jos haluun hiplata miestäni,niin lapse ei oo siinä välissä..huoh..hirveetä olisi.

Vierailija

Ai niin..perhepetiläiset on jo nukkumassa kun pitää mennä lasten kanssa samaan aikaan sänkyyn. Sit on pakko kuksia ukon kanssa siellä samassa sängyssä kun ei jää yhtään omaa aikaa lapsista.

Vierailija

seksielämämme on vilkasta, ne touhut vaan harrastetaan sängyn ulkopuolella. Taas mietin, että kuinka vaikeaa se on ymmärtää että seksiä voi harrastaa muuallakin kun siellä iänikuisessa omassa sängyssä??? Ei ymmärrä ei.

Vierailija

Vauva kyljessä ei tarvitse sekstailla, mutta silti seksielämää on. Siinäpä on ahdasmielisille tiukka paikka miettiä, että miten se on mahdollista! ;oD

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat