Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muillekin tullut mailiin tällänen maili

Vierailija

Sain eilen englannista mailia, että olen muka sukua jollekin miehelle jonka omaisuus jäi ilman perijää, koska hän kuoli kolarissa koko perheensä kanssa.

Tämä mies joka yhteyttä otti sanoi että olisin lähin omainen ja summana olisi 13 miljoonaa dollaria!

Vastaisn takas että tiiä etten ole sukua joten en voi sitä summaa periä vaikka houkuttaiskin! :)

Ja nyt tuli takas mailia jossa oli todistus hänen lakikoulusta ja passista kopioitu henkilöllisyys todistus. Mailina hän käytti yahoota.

Mies sanoi et älä hitto vastaa enää sille takas ettei vaan laita troijalaista tuleen ja murtaudu sit meidän koneen kautta esim. pankkiin MUN henkilötiedoilla joita kyseli.

Mitä tuumitte tästä???

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Ihmettelinkin et miten oli saanu mun maili osoitteen, vaik kai se on helppo saada ku on hotmail...

Tiedän et enkussa on punta!! Mut toi laittoikin et summa on dollareina. On kai mukamas amerikkalainen jolta MUKAMAS olisin perimässä.

Tiedän etten ole sukua, koska jos olisin niin kaippa äitini ja isäni olis sen summan perimässä enkä MÄ !!!

Vierailija

ihmeessä laita mitään henkilötietoja! Laita mailia missä on vaikka sun miehes puhelinnumero ja väitä että se on sun lakimies johon voi ottaa asiassa yhteyttä PUHELIMITSE.

Ja maanantanina poliisille rikosilmoitus.

Vierailija

Sulle ei varmaan tule noita kovin usein, kun noin riehaannut? Mulle tulee noin 30 roskapostia päivässä. Eipä jaksa oikein innostua milloin mistäkin YOU HAVE WON!!! -ilmoituksesta tai This is going to change your future -mailista. En ole koskaan avannut yhtään tuollaista viestiä. Avaa silmäsi, pikkuinen. Niin kauan kuin sinunkaltaisiasi ihmisiä on olemassa, roskapostittajat jatkavat sabotaasiaan. Toisaalta tämä oli opettavainen ketju; olen jo pitkään ihmetellyt, miksi roskamaileja aina vain lähetetään. Eihän kukaan enää voi olla oikeasti niin tyhmä, että avaa niitä ja jopa vastaa niihin? Näköjään voi... :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat