Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä niitä ihmisiä jotka kar

Vierailija

Kommentit (13)

Vierailija

Itse en ymmärrä sinunlaisia ihmisiä jotka pitävät ihan normaalina tartuttaa muihin tauteja.

Kyllä sitä saa silloin tällöin eriaisia tartunta tauteja, mutta en mä nyt niin tyhmä ole, että varta vasten lähden niitä hakemaan.

Vierailija

Miten sitten välttelet kaikki pöpöt, elätkö lasikaapissa? Mistä sitä vastustuskykyä saa jos ei ole koskaan lähelläkään esim. nuhaista ihmistä? ap

Vierailija

En ihmettelisi ollenkaan jos olisi joku sairaus minkä vuoksi vältellä, sen tietenki ymmärtäisin. Mainittakoon yhtenä esimerkkinä tämä: kun perheeseen odotettin toista lasta, vanhempi lapsi ei saanut käydä kaupassa, kerhossa yms ettei vaan sairastu ja tuo pöpöjä kotiin..

Vierailija

siis teidän perheelle pientä, meidän perheelle se tietää kuopuksen osastolle menoa, hirveitä suunnitelmia mihin isommat lapset siksi aikaa kun me sairaalassa hengenahdistuksen takia. 2 viikon astmalääkitystä kahdelle lapselle, eli aamulla, keskipäivällä, iltapäivällä ja illalla suihkeita. Korvatulehduksia joka kerta jonka vuoksi ylimääräisiä lääkärissäkäyntejä ja antibiootteja. Ihan siis vain siksi, olisiko susta ap, kiva käydä joka kerta sama rumba läpi, jos sitä voisi yrittää välttää?

Vierailija

Siis en ymmärrä niitä jotka karttavat pienintäkin räkätautia. Olemme sukulaisperheen kanssa suunnitelleet yhteistä muutamapäivän pituista lomareissua. Ne kaksi ajankohtaa mitkä olisi molemmille sopineet, meillä on ollut nuhaa. Ei mitään muita oireita kuin tämä nuha. Niin he eivät ole räkänokkien kanssa missään tekemisissä... minulla nyt vuorostaan nuha ja eilen olisi pitänyt lähteä reissuun. miehen kanssa juteltiin ja päätettiin lähteä huomenna oman perheen kanssa. Jää muuten matka kohta tekemättä. Meillä ei ole ketään muita tuttuja ketkä välttelee näin perusteellisesti pieninpiäkin sairauksia. Ymmärtäisin jos kyse mahataudista, kuumeesta, rokoista yms. Heillä myös lotrataan paljon käsidesillä... Lapsemmekin jo osaa ihmetellä jos joku yhteinen juttu peruuntuu esim nuhan takia.

Uusimmat

Suosituimmat