Kuka muu inhoaa muumikuppeja niinkuin minä?

Vierailija

Ja jotkut sitten tarjoaa aikuisille kahvia niistä!? :/

Kommentit (8)

Vierailija

Eikä se rajoitu pelkkiin muumimukeihin. Meillä on koko asunto sisustettu aika iloisesti ja muumiteemaa löytyy esim. keittiöstä muutenkin kuin mukeissa. Itseään varten kai sitä jokainen kotinsa laittaa. En mäkään pidä kaikkien ystävieni sisustustyyleistä, mutta aikuisena ihmisenä (vaikkakin lapsenmielisenä sellaisena) annan kaikkien elää omaa elämäänsä ja kerätä juuri sellaisia kuppeja, jotka itse kunkin silmää miellyttävät.

Vierailija

Minä ostelen niitä ihan innoissani enkä juuri muita kuppeja käytä. En keräile muuten mitään astioita tai ole ylipäätään astioista järin kiinnostunut. Mutta muumeista tykkään, vaikka se olisi jonkun mielestä ihan junttia :D

Vierailija

Ja kyllä meillä tarjoillaan niistä kahvia myös aikuisille. Löytyy meiltä myös pentikin kahviastiasto, että pyydä vaan rohkeasti niin katan sinulle sellaiseen seuraavalla kerralla. =)

Vierailija

koska ne on hyviä aseita kun ukko pitää heittää jollakin. eikä harmita jos muumikuppi ei osu ukkoon vaan seinään ja menee rikki

Vierailija

Ei vaan ole mun juttu. Kaapissa niitä kuitenkin on muutama, mä olen joskus n. 15 vuotta sitten saanut yhden ja lapset sai viime jouluna pukilta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat