Itkettää. :' ( Meidän seksielämä on pe**eestä! Mikä avuksi?

Vierailija

Minä ajattelen seksiä paljon, mies ei kuulemma juuri ollenkaan. Ennen asia oli aivan toisin päin. Olemme siis molemmat kokeneet, mitä on olla haluton ja mitä on olla puutteessa. Halumme eivät näytä kohtaavan koskaan.

Tällä hetkellä kipinää on ehkä vähän ainakin minun puoleltani, mutta se ei auta, ei miestä eikä minua. Minä kaipaisin jotain enemmän, että oikeasti syttyisin. Mies taas kokee, että pelkkä ajatus seksistä rasittaa, koska homma on niin iso vai vaivannäköä vaativa urakka. Seksi ei tunnu olevan hänelle nautintoa, vaan työtä.

Minulle taas ajatus seksistä aiheutta stressiä, koska mielessäni on kuva siitä, millaista _toivoisin_ seksimme olevan. Jos (=kun) se ei sitä ole, petyn kerta toisensa jälkeen ja sulkeudun kuoreeni. Tunneyhteyttä ei ole.

Kokeilimme tänään harrastaa mahdollisimman yksinkertaista seksiä, jossa ei odoteta mitään, ei rasituta eikä petytä. Lopputulos oli se, että miehellä lopahti kesken kaiken. :(

Mitähän tässä tekisi? KYLLÄ, olemme puhuneet aiheesta avoimesti. Kumpikaan ei ole tyytyväinen, mutta ratkaisuakaan emme ole keksineet. :( Yhdessäoloa on takana 8 vuotta.

Miten te toiset sen teette!!?!? Meidän parisuhteessamme sujuu kaikki muu paitsi seksi.

Kommentit (9)

Vierailija

Otimme asian puheeksi, kun kumpaakaan ei vain enää kiinnostanut.

Keksimme ratkaisuksi tilata kasan erilaisia seksivälineitä (mm dildoja ja asuja). Niitä aloimme varovaisesti kokeilemaan, ja kappas: Yht' äkkiä seksi olikin mielenkiintoista ja jännittävää!

Eli, kokeilkaa jotain aivan uutta juttua. Jos se vaikka piristäisi?

Vierailija

joksikin aikaa esim 2kk. Silloin sinä tiedät ettet saa vaikka kuinka vonkaat ja miehellä ei ole paineita asian suhteen. Keskitytte hellyyteen ja yhdessä oloon. Mahdollisuuksien mukaan teette kaikkea sitä mikä on ollut teille yhteistä ja mukavaa esim käytte elokuvissa, syömässä jne. Ehkä se seksikin alkaa miehelle taas maistua kun se ei ole pakollista.

Vierailija

Olette nyt tehneet asiasta suuren kynnyksen ja nyt se näyttää aika isolta loikattavaksi.

Ei kai siihen muuta neuvoa ole kuin aika....

Kakkonen oli turhan ilkeä!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat