Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SUIHKU JA ORGASMI

Vierailija

Antakaapas vinkkejä, kun orgasmin saannissa on ongelmia perinteisessä seksissä, mutta itse " SUIHKUSSA" laukean aina...!!!

Kaikkia asentoja, useita partnereita, apuvälineitä ja kaikkea koikeilleena, en ole koskaan lauennut kenenkään kanssa. Ainoastaan itse " SUIHKUTELLEN" .

Naimisissa jo 10 vuotta, 3 lasta. Toiveena orgasmi yhdynnässä tai edes yhdessä (ilman suihkua), mikä avuksi???

Onko kukaan kokenut samaa?Elänyt elämäänsä saamatta orgasmia parisuhteessa?MIKÄ AVUKSi?

Onko elämäni tuomittu siihen, että voin laueta vain yksin suihkussa?

Jotenkin vain on alkanut ahdistamaan asia näin viimevuosina, vaikka seksielämmää takana jo kuitenkin n.15 vuotta...

Kommentit (3)

Vierailija

Ole rento ja käyttäkää aikaa. Itsellä onnistuu juuri tuolla tavalla, että makaan itse mahallani tai sitten selällään ja jalat miehen olkapäillä. Ja klitorista täytyy hieroa aina. Muuten ei tule.

Vierailija

Itse olen monesti antanut naiselleni orgasmin suihkulla. Olen ruuvannut suihkusta pään pois, nainen on maannut rennosti ammeessa tai istunut rennosti suihkun seinä vasten. LÄheltä tai kauempaa, suoraan klittaan tai välillä ympärille pyöräyttäen. Todella kiihottavaa ja siitä on hyvä siirtyä orkun jälkeen paneskeluun sitten. Vinkki: Ottakaa miehen kanssa liukuvoide avuksi, kun hän hieroo klitoristasi käsin. Jo nyt on ihme juttu, jos ei hieromalla saa orkkua, ei ole sellaista naista vielä vastaan tullut. Sopiva liukkaus/märkyys on avainsana tässä...

Uusimmat

Suosituimmat