Mulla menee noiden huutonetostajien kanssa hermot, jotka lätkii negaa ottamatta mitään yhteyttä. ov

Vierailija

Neljä kertaa on käynyt niin, että ostaja lätkii negoja miten sattuu.

Kaksi kertaa vaatteessa oli mukamas tahra, jota en kyllä huomannut, vaikka tarkasti syynäsin vaatteet ennen kuvaamista ym.

Ja kaksi kertaa on käynyt niin, että maksikirje/tavallinen kirje on kadonnut postissa.

Viimeisin nega tuli eilen. Lähetin maksikirjeen 2 viikkoa sitten maanantaina ja ostajasta ei ole tänä aikana kuulunut yhtikäs mitään, ei yksäriä eikä sähköpostiviestiä. EI mitään, vaikka laitoin ostajalle silloin kaksi viikkoa sitten viestin, että postitettu tänään.

Kyllä mä ainakin laitan ostajan roolissa viestiä myyjälle, jos en ole saanut tuotetta n. kahden viikon päästä maksusta (riippuen siitä, että onko mulla eri pankki kuin myyjällä vai sama pankki). Koskaan ei tulis mieleenkään laittaa negaa, ennen kuin olen saanut vastauksen myyjältä.

Kommentit (9)

Vierailija

niin myyjä kysyi mikä se mun osoite on mihin se tuote lähetetään. Ihan kun ei olis saanu viestiä huutonetistä, jossa oli mun nimi osoitetietoineen.

Vierailija

Näköjään niillä ei yhtään raksuta aivoissa, jos huutohinta on vaikkapa 10 euroa ja laitan hänelle yhteissumman 17.4 euroa...

Ja nekin jaksaa ihmetyttää, jotka kyselevät postikuluja kohteen ollessa avoinna ja postikulut ovat selvästi ilmoitettu kohteessa.

T:3

Vierailija

Kaikki eivät todellakaan lue myyjän tietoja kunnolla ja tuo tilinumero puhelinnumeron tilalla saattaa jäädä huomaamatta.

Esim. mä en koskaan lue myyjän tietoja, muuta kuin nimen ja sähköpostiosoitteen. Ostajan tiedot luen tietysti tarkasti.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

niin myyjä kysyi mikä se mun osoite on mihin se tuote lähetetään. Ihan kun ei olis saanu viestiä huutonetistä, jossa oli mun nimi osoitetietoineen.

Vierailija

Ihan kuin epäilisit huijariksi ja siitä ei pisteesi nouse ostajan silmissä? Miksi ihmeessä osoitettani epäillään vääräksi, ihmettelee ostaja.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat