Jahas. Täällä ei sitten näköjään saa varoittaa huijareista, kun ne viestit poistetaan prkle.

Vierailija

Kommentit (9)

Vierailija

Kyseinen henkilö avaa heti uuden tunnuksen, kun entinen suljetaan ja sama meno sen kuin jatkuu. Ensin lunastaa kyllä huutonsa, mutta sitten negaa rupeaa kertymään lunastamattomista huudoista sekä maksettujen kohteiden postitus venyy venymistään. Enkä mä edes helvetti laittanut myyjän koko nimeä esille, pelkästään etunimen.

Vierailija

Mutta saanpahan kuule paskaiset räkänaurut, jos tuo likka huutaa sun kohteita TAI jos sä satut huutamaan sen kohteita, mutta et sitten saakkaan rahoja tai tuotetta.

Vierailija

Huutonetissä ko. käyttäjä ei ole saanut sämpylää ja ainoastaan positiivisia palautteita. Nämä tee-se itse-salapoliisit alkaa pikkusen ärsyttää.

Vierailija

Katsoppas uudestaan sitä myyjän tunnusta. Kyllä sillä on taas sämpylä perseessään!

Ja katsoppas tunnuksen suljettuja kohteita ja vertaa niitä tulisiipi666 myyjän suljettuihin kohteisiin. Mitä yhteistä niissä on?

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Huutonetissä ko. käyttäjä ei ole saanut sämpylää ja ainoastaan positiivisia palautteita. Nämä tee-se itse-salapoliisit alkaa pikkusen ärsyttää.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat