Muutaman kilon laihduttamisen tuska.... :(

Vierailija

Keväällä pääsi kertymään muutama ylimääräinen kilo, takamuksen seudulle tietenkin, ja lempifarkut tuntuvat epämukaville. Olokin on turpea. Vaan ei nuo kilot meinaa mitenkään karista! Jätin pois pullat ja karkit, vaihdoin tuoremehun lightiin, lisäsin aerobista ja kiinteyttävää liikuntaa, jätin pois valkoiset vehnäjauhot kokonaan ja lisäsin reilusti kasvisten ja proteiinipitoisen ruuan osuutta aterioilla...

Missä vika? Syön kai edelleen liikaa - mutta mitä? Hiilareita saan normaalipäivänä ehkä noin 40-80 g, parina päivänä viikossa enemmän ja nekin ruisleivästä...

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Laskeskelin itse tuota tämän päivän energiansaantia summittaisesti, ja sain lopputulokseksi 1000-1300 kcal. Muut päivät ovat menneet suht. samaan tyyliin.

Vierailija

nykyisin tosin vain max pari kertaa viikossa (yleensä jää yhteen). Mutta päivittäisen perusliikunnan lisäksi jumppaan kotona, teen painojen avulla monipuolisen treenin ja lisään näin energiankulutustani...

Laskeskelin itse tuota tämän päivän energiansaantia summittaisesti, ja sain lopputulokseksi 1000-1300 kcal. Muut päivät ovat menneet suht. samaan tyyliin.

Tätä " uutta elämää" on nyt tosin kestänyt vain jokusen viikon, korkeintaan kuukauden, joten voiko olla että paino jossakin vaiheessa romahtaa sen toivomani pari kiloa?

-ap-

Vierailija

mitat 166cm/53kg, normaalisti painan 50kg, mutta nyt on jostain hiipinyt nuo ylimääräiset kilot. Eikä sillä painolla olisi niin väliä, mutta farkut ei istu ja todella turpea ja inhottava olo.

Itse olen huomannut, että liikunnalla kilot lähtisivät. Nyt aionkin aloittaa uimisen ja lenkkeilyn uudestaan.

Vierailija

Ihan vaan antaakseni käsityksen ruuistani kerron tästä päivästä:

Aamulla

-kahvia + maito 0,5 dl

- ruisleipä, vähän rasvaa, 1 siivu juustoa, 1 siivu kinkkua

- 2 dl vähäenergiaista mehukeittoa

Lounaaksi

- 1 kanan filee ohutleike (n. 150 g) öljyssä ja sipulissa paistettuna

- 1 dl tummaa pastaa

- 2-3 dl paistettua kesäkurpitsaa, paprikaa ja sipulia

- light-limpparia 2 dl (teki mieli sitä, ei vettä)

Välipala

- pehmytjäätelöä noin 3 dl (poikkeuksellinen herkkuhetki sunnuntain kunniaksi!)

Päivällinen

- kalakeittoa (kasviksia ja pakasteseitä, max 1 pieni peruna, vähän maitoa seassa)

- vettä

- jälkkäriksi 1 dl kevyttä mehukeittoa

Iltapala

- 1,5 siivua ruisleipää, päällä rasvaa ja juustoa

- raejuustoa 1 dl, kurkkua, loraus salaatinkastiketta

- 1 prk Cottifruttia (90 kcal, 6 g hiilareita)

Reippaasti ulkoilua ja pitkä kävelylenkki.

Vierailija

Pituus 170 ja paino 65. Yritän saada 5kg pois. Nyt olen viikon ollut kovalla nälkäkuurilla ja paino tippui 300 grammaa. Ärsyttävää.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

nykyisin tosin vain max pari kertaa viikossa (yleensä jää yhteen). Mutta päivittäisen perusliikunnan lisäksi jumppaan kotona, teen painojen avulla monipuolisen treenin ja lisään näin energiankulutustani...

Tätä " uutta elämää" on nyt tosin kestänyt vain jokusen viikon, korkeintaan kuukauden, joten voiko olla että paino jossakin vaiheessa romahtaa sen toivomani pari kiloa?

-ap-

Tuo kalorimäärä kuulostaa tosi pieneltä! Olen myös 33v, 170/64 ja laihdun n.1700 kalorilla + lenkkeilyllä puolisen kiloa viikossa

Vierailija

Alkukesästä söin suht. normaalisti, paljon karkkia, perunaa ja pullaa, mutta nämä ovat jääneet lähes kokonaan pois. Hiilareiden määrä + laatu on siis mielestäni kohdallaan ja olisin odottanut, että turvotus olisi jo poistunut. Nesteiden saantikin lienee ok, ja alkoholijuomat (joita menee pari annosta viikossa) muutin siten, että oluet ja lonkerot vaihtui kuivaan valkkariin.

ehkä minun suuhun sitten päätyy joinakin päivinä jotakin sellaista, joka pistää matalaksi koko projektin. Olisin voinut kuvitella, että jos useimmat päivät (4-5 päivää / vko) syö vähän ja terveellisesti, niin paino tippuisi tuon kirotun muutaman kilon, kun ei muinakaan päivinä syö enempää kuin aiemmin! Eli siis viikon energiansaanti on vähäsempi kuin aiemmin. Plus sitten tuo liikunta.

Odottelen siis edelleen siis sen ensimmäisen kilon putoamista. Kiva että kohtalotovereitakin löytyy :)

-ap-

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat